مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت

ساخت وبلاگ


پیش نیاز فعال‌ساز‌ی یک سایت چه می‌باشد؟

طراحی وب سایت در قالب های متعدد ایفا می‌گردد که عبارت میباشد از :  طراحی سایت  سایت فردی ، شرکتی ، فروشگاهی  ، موسسه ای و ... . در هنگام پیاده سازی تارنما می بایست مطلقا نیاز های خویش را از راه‌اندازی وبسایت بدانید و بهتر میباشد که یک شمای کلی از آن داشته باشید . مطلقا تارنما های شبیه را محاسبه فرمائید ، نقشه سایتی داشته باشید و اطلاعاتتان را در زمینه‌ی وب سایت و غرض از ساخت و ساز آن بدون نقص نمایید . از فرایند اساسی پیشنهاد طراحی وب اصفهان ، مخاطبان میباشد . شما می بایست دور اندیشی داشته باشید که چه عده ای قرار میباشد از وبسایت شما به کارگیری نمایند. با یک مجموعه تخصصی و ماهر در موضوع طراحی وب سایت میتوانید به طور کامل با جزئیات و پروسه پیشنهاد طراحی وب خویش آشنا گردید و با اعتنا به نیاز ، ذوق و سلیقه و غرض وبسایت ، نوع قالب و طرح بندی و طراحی صفحه وبسایت را تعیین نمایید . یکی‌از موادتشکیل دهنده اساسی دکوراسیون اینترنت ، ظواهر آن است که سبب ساز جذب مخاطبان متعددی می‌شود ، بعد از شایسته ترین گروه طراحی وب سایت استعمال فرمائید که گرافیست ها و برنامه نویس ها ماهر داشته باشند .

 در حالتی‌که شما می‌خواهید یک وب سایت توانا داشته باشید که به واسطه آن بتوانید خودتان یا این که جنس و خدماتتان را معرفی فرمایید و منزلت قابل قبولی در مرتبه بندی گوگل داشته باشید بایستی آحاد اصول فنی و ظاهری تارنما و بهینه سازی را رعایت نمایید . ساخت وب سایت و بهینه سازی نیاز به علم ویژه ای دارااست که بهتر میباشد برای فعال سازی و مدیر آن به یک مجموعه ماهر بسپارید تا در طول و هزینه  صرفه جویی کرده باشید و سود دلخواه شما هرچه زودتر نتایج خواهد شد .

 یک کمپانی ساخت وب سایت ماهر میتواند گونه های وب سایت های گوناگون با کاربرد و هدف ها گوناگون به شما ارائه دهد و در کل فرآیند ایفا عمل و پس از نقطه پایان فعالیت پشتیبانی مورد نیاز را ایفا دهد .

در‌صورتی‌که قصد دارید در عرصه تجارت اینترنتی حضوری کار کشته داشته باشید بدون‌شک سایت یکی‌از شایسته ترین آیتم ها برای گزینش میباشد . نقطه قوت یک طراحی وب ماهر ، نرم‌افزار نویسی وبسایت های منحصر و داینامیک میباشد . شایسته ترین دکورا سیون صفحه ها اینترنت ، سایتی میباشد که ماهر و خلاقانه و متناسب با نیاز استفاده کننده تشکیل‌شده باشد .

 

امروزه با دقت به موقعیت اقتصادی نامناسب در حالت کاری ، طبیعی میباشد که موانع و مخارج زیاد مانعی برای پیشرفت بیزنس ها باشد . به همین ادله اشخاص به سمت راه‌حل هایی که زمان تولید درآمد بیشتر را بدهد کشیده گردیده اند . یکی این راه حل ها ساخت سایت میباشد .که اینک نیاز به آن در کلیه تجارت ها شم می‌گردد . از مزایای به کارگیری از مجموعه نرم‌افزار نویسی ماهر برای صفحه ها اینترنت ، داشتن یک تارنما ماهر با مجموع تجهیزات و در عین هم اکنون پشتیبانی به وسیله مجموعه مجری ی اساسی میباشد .کلاً می اقتدار ذکر کرد در حین شبانه روز اشخاص متعددی به تارنما هایی با موضوعات گوناگون مراجعه می نمایند . به همین ادله می اقتدار بیان کرد یکی مهم ترین طرز های بازاریابی برای جذب مشتری ساختن تارنما میباشد .برای جذب مخاطبان بیشتر و ارتقاء مشتریان نیاز به ساخت وب سایت ماهر داریم . ساخت وب سایت سبب میگردد هر کسب و کاری خودش را در سطح مملکت و حتی بیرون از مرزهای جغرافیای معرفی نماید .

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 196 تاريخ : شنبه 9 اسفند 1399 ساعت: 17:48


ساخت وب سایت از چند اصول استاندارد تاسی می‌نماید که رعایت آن موجب افزایش عملکرد طراحی سایت در امر با یوزرها مجازی میگردد. درین نوشته‌علمی شما‌را با نکات اصلی طراحی وب و پباده سازی پورتال آشنا خوا‌هیم کرد.

تعداد بازدیدکنندگان هر اینترنت‌تارنما به راحتی قابل مشاهده میباشد و هر بازاریاب می داند که چه مقدار ترافیک اخذ می‌نماید. ولی آنچه بعد از آن رخداد میفتد به وضوح آشکار وجود ندارد.

به همین عامل نکات ساخت سایت دشوار میباشد و پایین تاثیر عامل ها متعددی قراردارد. حتی بعد از ایفا دادن 1000 پروژه غالب اینترنت برای ما مشقت بار میباشد که بدانیم چه چیزی به شایسته ترین وجه فعالیت می‌نماید.

در‌این نوشته ی علمی ۲۷ نکته ساخت سایت برای شما آورده گردیده است. بخش اعظمی از این نکات طی پژوهش ها صورت گرفته میباشد و میتواند برای طراحان مبتدی و تازه کار و مشاغل کوچک و والا کارآمد باشد.

دکوراسیون ساختاری اینترنت‌وب سایت
اینترنت‌تارنما درواقع مشتمل بر دو چیز میباشد، پیاله و محتوا.

کاسه اینترنت‌وبسایت نیز مشمول دو چیز میباشد: ساختار و مدل.

نخست با ساختار آغاز میکنیم که نکات آن در رابطه چینش برگه میباشد.

پيشنهاد اینترنت سر: تکنیک‌های ساخت وب سایت

۱.اهرم سلسله مراتبی بصری


هر برگه دارنده سلسله مراتب بصری میباشد. در‌حالتی که با معنی این عبارت آشنا نیستید ما تعریف و تمجید آن را در اینجا برای شما آورده‌ایم:

طراحان اینترنت از سلسله مراتب بصری به کار گیری می‌نمایند تا دقت بازدیدکنندگان را به سوی موادتشکیل دهنده اساسی هدایت نمایند. طرح اینترنت مشتمل بر حالت (بالا و ذیل برگه)، اندازه‌ها (گرانقدر یا این که کوچک)، تصاویر (ویدئو، تصاویر، نمادها) و کنتراست (رنگ و فضای سپید) میباشد.

۲.به کار گیری از یک تیتر توصیفی و کلیدی در کاغذ مهم


تیتر در بالای ورقه اساسی قراردارد و می تواند توصیفی یا این که غیرتوصیفی باشد. در شکل توصیفی نبودن بازدیدکننده ممکن میباشد نتواند به اولی پرسش خویش یعنی «آیا اینجانب در مکان مطلوب هستم؟» جواب دهد. همینطور تیتر توصیفی برای به کار گیری از واژه کلیدی مقصود و علامت دادن رابطه میباشد. بخش اعظمی از بازاریابان یک تیتر زیرکانه یا این که غیر قابل درک می‌نویسند. البته پر‌نور و بدیهی بودن تیتر یک طریق هوشمندانه‌خیس میباشد. بهتر میباشد به مکان تایپ کردن یک تیتر جذاب البته نا مفهوم یک تیتر توصیفی بنویسید.

۳.فراخوانی برای مبادرت را در بالای ورقه قرار ندهید


بازدیدکنندگان ممکن میباشد وقت بیشتری را در ورقه اینترنت‌تارنما شما بگذرانند البته این بدان مفهوم وجود ندارد که فراهم مبادرت و یا این که خرید میباشند. فراخوانی برای مبادرت معمولا در ذیل شیت اجرا میشود.

طی یک تحقیق که 25 میلیون بازدیدکننده را آیتم تجزیه و نظارت قرار اعطا کرد دریافتیم که بیشتر زد خورد‌ها در پایین شیت حادثه میفتد. صرفا به این دلیل‌که محتوای جانور در بالای شیت قابل مشاهده میباشد لزوما به‌این مفهوم وجود ندارد که موثرترین جای برای فراخوانی استفاده کننده میباشد.

۴.یک شیت زمان بر بسازید که به کل سوال های بازدیدکنندگان جواب دهید
پیکسل‌های بیشتر یعنی فضای بیشتر برای جواب به سوال های، پرداختن به اعتراضات و اضافه کردن شواهد حمایتی. در صورتی‌که بازدیدکننده پاسخی برای یک پرسش اصلی پیدا نکند به راحتی تا زیر برگه جنبش می‌نماید و وقتی که راضی شد تلاوت را متوقف می‌نماید.

۵.اکران یک چیز در یک مجال مشخص و معلوم


چیزی که معمولا بیشتر مشتریان در هنگام استارت پروژه ساخت سایت به ما می گویند معمولا این پاراگراف میباشد: «اینجانب یک پباده سازی پاک و امروزی را دوست دارم.». بازدیدکنندگان فضای آشفته را دوست ندارند. درواقع آنها فضای سپید را دوست ندارند بلکه ابهام بصری نادر را دوست دارا‌هستند.

در سال 2012 گوگل تصمیم گرفت که بداند چه اینترنت‌تارنما‌هایی از دید بازدیدکنندگان خوشگل میباشند. این یک مطالعه درمورد آسانی با یک اسم بسیار غامض بود: «نقش عدم وضوح بصری و مثال‌سازی اول درمورد برداشت نخستین از اینترنت‌تارنما‌ها: سعی در سوی شعور احکام زیبایی‌شناسی».

آنان در‌این تحقیق دریافتند که طرح‌های بغرنج معدود‌خیس تحت عنوان زیبایی فهم می شوند.

۶.طرح‌بندی استاندارد به کار گیری فرمایید


به عبارتی تحقیق گوگل آرم اعطا کرد که مثال اول بالای ورقه نیز با زیبایی فهم گردیده رابطه داراست. به عبارت دیگر از طرح‌های تعجب آور و غریب در اولِ برگه استعمال نشده و اینترنت‌سایتی که از استانداردها تاسی نموده است بیشتر گزینه استقبال قرار گرفته میباشد.

وبسایت‌هایی که تحت عنوان زیباترین تارنما‌ها محسوب میگردند دارنده مثال‌های اول بالا و همینطور ابهام بصری نادر می باشند که هر دو این مورد ها معمولی و پاک فعالیت گردیده‌اند.

این بسیار خوب میباشد که شما مارک خویش را متمایز نمایید البته درمورد چینش تارنما بهتر میباشد که معمولی کار نمائید.

۷.از فضای کاذب انتهای کاغذ بپرهیزید
اینترنت‌وب سایت‌های امروزی بازاریابی به ویژه صفحه های فروش اکثر اوقات با بلوک کاغذ ساخته میشوند. این بلوک‌ها ستون‌هایی از محتوا می باشند که اکثر اوقات با یک تصویر هم راستا و متن در طرف دیگر در یک ردیف واحد جریان می یابند.

در اینجا یک تصویر از شیت خدمت بی آلایش در اینترنت‌تارنما ایجاد سرب آورده گردیده است. همان گونه که در نمودار آرم داده گردیده است پاورقی از رنگ پس‌مسئله تیره‌تری برخوردار‌است، بدین ترتیب بخش اعظمی از وبسایت‌ها این عمل را ایفا میدهند.

۸.از طرح کشویی یا این که چرخان پرهیز کنید
این طرح‌ها سال‌ها دوستداشتنی بودند و مشتریان آنها‌را دوست دارا هستند. البته مشکلی که وجود دارااست این میباشد که بازدیدکنندگان ممکن میباشد تنها او‌لین اسلایدها را ببینند. مطالعات متعددی انجام شده که به همین فیض رسیده‌اند و دریافته‌اند درین نوع طرح‌ها اسلایدهای بعدی معدود‌خیس چشم می شوند و تماس یا این که مبادرت به کلیک کرد برروی این اسلایدها به طور تقریب بعید میباشد.

این طرح‌ها ممکن میباشد دوستداشتنی باشند البته به کار گیری از آنها برای سیاست داخلی خوب میباشد خیر برای بالا رفتن نرخ بازدیدکنندگان.

۹.از استعمال از زبانه و آکاردئون‌ها پرهیز کنید
بهتر میباشد از زبانه‌ها و باکس محتوای قابل بسط به کارگیری نکنید. با فهمیدن اینکه 76 درصد از بازدیدکنندگان در درحال حاضر کپی می باشند میتوانید همگی چیز را در معرض رویت کرد آنان نگه دارید و از این روش مطالب خویش را بیشتر به آنان اکران دهید سوای اینکه نیاز به کلیک کردن برای آشکار کردن چیزی باشد.

شما در اینترنت‌وب سایت آمازون نیز هیچ کدام از این زبانه‌ها و آکاردئون‌ها را مشاهده نخواهید کرد. به خیال داشته باشید که تلاوت سریع بسیار شل‌خیس از کلیک کردن میباشد. در شرایطی که بازدیدکننده بدون چاره باشد غرض خویش را کلیک کرده یا این که برروی زبانه کلیک نماید تا توانمند به مشاهده چیزی باشد کمتر احتمال دارااست که آن را ببیند.

تصاویر
در اینجا بیایید یه خرده به نکات مرتبط با تصاویر بپردازیم:

۱۰.از تصاویر اشخاص استعمال فرمایید


رخ‌ها تصاویری مخصوص و کارکشته می‌باشند. از مجال به دنیاآمدن ما به صورت‌های دیگر بیشتر نگاه می کنیم. توان مغناطیسی تصاویر اشخاص در ساخت وب سایت‌تارنما بسیار موءثر میباشد.

رخ‌ها دقت را جلب می‌نمایند. مطالعه موردی معروفی علامت میدهد که حاصل نتایج از ادغام صورت و توصیفات در یک کاغذ فروش بسیار دیده‌گیر میباشد.

۱۱.ولی از عکس‌های ذخیره گردیده استعمال نکنید
یک فرصت و جای برای عکس‌های ذخیره گردیده وجود داراست، ولی بهتر میباشد از عکس‌های ذخیره گردیده به کارگیری نکنید. آنها هیچ گاه حس حقیقی بودن ندارند و بدین ترتیب موجب جلب متکی بودن نخواهند شد.

کمپانی‌ها به جهت باکیفیت برای استعمال از عکس‌های ذخیره گردیده وسوسه میشوند. ولی بازدیدکنندگان شما بیشتر به حقیقت اهمیت میدهند. آنها درواقع ترجیح میدهند اشخاص حقیقی را ببینند.

۱۲.از رخ‌ها تحت عنوان نماد به کار گیری نمایید


تصاویر اشخاص فرصتی ویژه برای اعتنا بازدیدکنندگان به شما می دهد. یک محقق به اسم جیمز باد ملایم طرح‌هایی را به 106 نفر آرم بخشید و بعداز آن به اقتدار صورت‌ها در شرایط‌های مطلوب پی پیروزی. صورت‌ها اقتدار این را دارا‌هستند که دقت بازدیدکنندگان را به سمت بقیه موادسازنده سوق دهند.

یک مطالعه معروف با به کارگیری از صورت طفل انجام یافته میباشد، زمانی بچه به دوربین نگاه می‌نماید بازدیدکنندگان به نوباوه نگاه می‌نمایند. زمانی نوباوه تحت عنوان یا این که عنوان نگاه انداخته باشد بازدیدکنندگان به عنوان نگاه می‌نمایند.

۱۳.از اشاره گر‌ها تحت عنوان نماد‌های بصری به کار گیری فرمائید
صورت‌ها میتوانند دقت بازدیدکنندگان را جلب نمایند، ولی فقط راه و روش در دست گرفتن و هدایت دیده بازدیدکننده نیستند. حتی ممکن میباشد اشاره گر‌های کوچک کشیده گردیده با دست موثرتر از آن باشد. درین مطالعه نماد داده گردیده است که حتی یک مکان نما معمولی در جذب CXL دیده بازدیدکنندگان یک عنصر قادر در شیت میباشد.

در شرایطی که میخواهید بازدیدکنندگان شما به چیزی نگاه نمایند، با مکان نما به آن اشاره نمائید.

۱۴.برای فراخوانی استفاده کننده به مبادرت از رنگ‌ استعمال فرمائید


رنگ‌ها دارنده مفاهیم احساساتی و عاطفی میباشند(از جمله قرمز رنگ فوری، آی آهسته و غیره) و بخشی از استانداردهای یک مارک می باشند. رنگ‌ها همینطور فرصتی می باشند که بازدید کنندگان را به سوی مبادرت و خرید سوق دهند.

یک مطالعه درمورد رنگ دکمه‌های فراخوانی به مبادرت علامت داده میباشد که اقتدار رنگ و کنتراست درخشندگی جلب دقت را زیاد می‌نماید.

پیمایش‌ها و پیوندها (لینک و پیوند‌ها)
در اینجا پیشنهاد‌هایی برای لینک و پیوند‌ها و پیمایش تارنما مثلا منوها، دکمه‌ها و پیوند‌هایی که سبب می‌گردد بازدیدکنندگان شما نسبت به آن جلب شوند آورده‌ایم:

۱۵.توصیفی بودن


پیمایش‌ها مدام از دید بصری پررنگ میباشند براین اساس فرصتی برای برقراری رابطه هستند. بازدیدکنندگان به صورت معمول بازدید خویش را با نسخه برداری در بالای هدر استارت می‌نمایند. هر چیزی که در نصیب هدر باشد برای مثال منوهای شما به احتمال زیاد چشم شود.

۱۶.نصیب هوم یا این که منزل را در سمت و سوی چپ قرار دهید و زیاد نگران سایر ترتیبات قرار تصاحب کردن منو نباشید


در صورتیکه پیوند منزل یا این که هوم دارید آن را در جهت چپ قرار دهید. چراکه رایج‌ترین جای برای قرار دادن آن میباشد، براین اساس بازدیدکنندگان انتظار دارا هستند که منزل را در هر اینترنت‌سایتی در آنجا پیدا نمایند.

پژوهش ها علامت میدهد که ترتیب اصلی وجود ندارد. دو مطالعه متفاوت برای ردیابی دیده استفاده کننده وجود دارااست که رابطه کمتری دربین ترتیب مورد ها فهرست و توفیق در تعداد بازدیدکنندگان را نشانه می دهد. بدین ترتیب وقت خویش را صرف نگرانی برای ترتیب قرار دادن موردها فهرست نکنید.

۱۷.از صفحه ها سرویس ها به پست‌های وب لاگ پیوند دهید
در‌حالتی که بازدیدکنندگان در یک ورقه از سرویس ها یک اینترنت‌وبسایت قرار داشته باشند غرض آنان سرویس ها آن اینترنت‌وبسایت میباشد. در شرایطی که برروی وب لاگ خویش پیوند‌هایی از از صفحه ها دیگر قرار دهید آنان‌را به صفحه های دیگر نیز سوق می دهد. پست‌های بلاگ طبیعتا حواس‌پرتی، زمان‌ها و نرخ تبدیل زیر‌تری دارا‌هستند.

۱۸.مراقب باشید با هر اینترنت‌تارنما دیگری پیوند ندهید
شما می بایست با مواقعی دارای ارتباط باشید و به آنها پیوند دهید که به بازدیدکننده در وصال به هدف ها خویش امداد می‌نماید. در پست‌‎های بلاگ لینک و پیوند‌دهی معمولا به یک منبع یا این که لینک فرنگی میباشد. این پست ممکن میباشد به آبادی نوشته‌ی علمی فرنگی لینک و پیوند داده گردد.

ولی در صفحه ها خدمت و در ورقه اساسی اینترنت‌تارنما می بایست لینک و پیوند‌دهی به تارنما‌های دیگر را با تمرکز ایفا دهید. برای پیوند‌دهی در صفحه های مهم این پرسش‌ها را از خویش بپرسید: آیا حقیقتا می خواهید بازدیدکنندگان روی آن کلیک نمایند؟ آیا این لینک و پیوند‌دهی شمارا در وصال به اهدافتان امداد خواهد کرد؟

۱۹.از نمادهای رسانه‌های اجتماعی در تیتر اینترنت‌تارنما خویش استعمال نکنید
نمادهای رنگارنگ رسانه‌های اجتماعی جان دار در هدر برای هدف ها شما خوب نیستند. در صورتیکه بازدیدکنندگان برروی هرمورد از این دکمه‌های رنگارنگ کلیک نمایند حواس آن ها از تارنما پرت می‌گردد و بعید میباشد که به وبسایت بازگردند.

ترکیب رسانه‌های اجتماعی در کل عمل اشتباهی میباشد. در شرایطی که به یک کانال اجتماعی پیوند می‌دهید این فعالیت را از روش پاورقی خویش اجرا دهید. بازدیدکنندگان میتوانند در شکل مشاهده این لینک و پیوند‌ها از آن ها استعمال نمایند البته شما با این عمل به آنان سفارش نمی‌دهید که وب سایت را شکاف نمایند.

تایپ کردن
درین نصیب بیایید درمورد لغات سخن کنیم. پیش از این ما یک تیتر متمرکز بر کلید کلمه را در ورقه اساسی به شما سفارش کردیم. در اینجا یک‌سری نکته دیگر درمورد نوشته‌های یک اینترنت‌وبسایت مشمول هدر، تحت تیتر و متن بدنه برای شما آورده‌ایم:

۲۰.زیرنویس‌های معنا‌دار بنویسید


عنوان ها غیر قابل فهم در همگی وجود دارااست. این عنوان ها غالبا گران قدر و بی‌منفعت میباشند البته مواقعی کوچک و اثر گذار را دنبال می‌نمایند. یقین نتیجه ها نمائید که موردها تعالی برای بازدیدکنندگان معنا‌دار و موثر میباشند. درصورتی که روسای شما می خواهند چیزهایی مانند سرویس ها و تولید ها در اینترنت‌تارنما بگویند می بایست از خویش بپرسید که چه توصیفی برای آن قادر است بهتر باشد.

۲۱.از گزاره‌های زمانبر استعمال نکنید
جمله وقتگیر با استانداردهای محتوای دیجیتال همخوانی ندارد. شکستن گزاره‌های زمان بر ادراک آن را راحت‌خیس می‌نماید. تحت عنوان یک قاعده کلی همت نمایید جمله‌های وقت گیر‌خیس از 3 یا این که 4 خط ننویسید.

در صورتی‌که ارتفاع خط بسیار وقت گیر باشد قرائت آن برای مصرف‌کنندگان میتواند اختلال‌خیس باشد.

۲۲.از عبارات معمولی به کار گیری نمایید


هرچه تلاوت متن سهل‌خیس باشد اینترنت‌تارنما چیره‌خیس خواهد بود. از لغت ها متداولی که خوانند‌گان انتظار دارا‌هستند استعمال نمایید. به کار گیری از جلمات وقتگیر و لغات فانتزی خوب وجود ندارد.

بایستی از یک لهجه بی آلایش به کارگیری فرمائید که کلیه بتوانند آن را شعور نمایند. پژوهش ها علامت داده که آسانی در خوانایی می تواند در ارتقاء بازدیدکنندگان تاثیر داشته باشد.

۲۳.ترتیب فهرست


هنگام تصویب هر لیست در اینترنت‌وب سایت خویش مطالب اساسی را در بالا و پایان قرار دهید. دقت خواننده به اواسط لیست کمتر میباشد. از‌آن‌جا‌که بازدیدکنندگان ورقه را نسخه برداری می‌نمایند اولی و آخری مفاد به احتمال زیاد در خاطر کوتاه برهه زمانی باقی میماند.

۲۴.به سوال ها برتر بازدیدکنندگان جواب دهید
سوالاتی ممکن میباشد برای بازدیدکنندگان پیش بیاید. فعالیت اساسی اینترنت‌وب سایت پاسخگویی بدین سوال های میباشد. هر پرسش که بی‌جواب بماند فرصتی برای جلب اتکا را از دست خواهد بخشید. همینطور سوال های فارغ از جواب قابلیت رخنه‌ اینترنت‌تارنما به وسیله استفاده کننده را ارتقاء می دهد.

زمانی که جوئل کلتکه روند خویش را برای یافتن پرسش‌ها و تایپ کردن جواب در Hubspot یافت توانست صفحه ها فرود نرخ تبدیل خویش را دو برابر نماید. وی با مشتریان گفت‌و‌گو کرد، پاسخ‌های آن‎‌ها را تجزیه و محاسبه کرد، پیام‌ها را در حق تقدم قرار بخشید و در نقطه پایان کلمه ها مخاطبان خویش را در ورژن نو بازاریابی خویش به طور هوشمندانه به کار گرفت.

در اینجا سوالاتی وجود دارااست که جوئل برای کشف سوالهای برتر بازدیدکنندگان استعمال می‌نماید:

چه چیزی سبب ساز گردیده تا شما در‌پی راه‌حل باشید؟
چه چیز دیگری را آزمون کردید و چه چیزی را دوست نداشتید؟
چه چیزی شما‌را از خرید از ما گشوده می دارد؟
چه چیزی سبب گردیده شما به اندازه کافی به ما متکی بودن نمایید و مارا آزمون فرمائید؟
چه چیزی جنس مارا به رویکرد حلی برای شما تبدیل نموده است؟
هنگام محاسبه چه چیزی برای شما اصلی‌خیس بود؟
فعلا می توانید چه کاری ایفا دهید که تا قبل از این نمی‌توانستید؟
مثالی برای اینجانب بگذارید که برای شما تفاوت تولید نموده است
شواهد و سندها اجتماعی را اضافه فرمایید
میل آدم به جاری ساختن کارهایی میباشد که بقیه افراد جاری ساختن میدهند. به این ترتیب ارائه شواهدی بر اساس اینکه سایرافراد شمارا گزینش می‌نمایند تعیین خیر و خوبی به حیث می رسد. مقصود این میباشد که هر تصمیمی غیر از به کار گیری از مال کمپانی شما بیرون از هنجار به لحاظ رسد. به بازدیدکنندگان خویش اثبات نمایید که شما شایسته ترین روش می باشید. ایده‌های بازاریابی خویش را با شواهد پشتیبانی فرمائید.

۲۵- شواهد و ورقه ها اجتماعی را اضافه فرمایید
رغبت آدم به اجرا کارهایی میباشد که دیگرافراد ایفا می دهند. براین اساس ارائه شواهدی بر طبق اینکه دیگرافراد شمارا گزینش می‌نمایند، تعیین خیر به لحاظ می رسد. غرض این میباشد که هر تصمیمی غیر از به کار گیری از جنس کمپانی شما بیرون از هنجار به حیث رسد. به بازدید کنندگان خویش اثبات نمائید که شما شایسته ترین منش می باشید. ایده‌های بازاریابی خویش را با شواهد پشتیبانی فرمائید.

۲۶.کمبودها را بیان فرمائید


بشر‌ها ماشین اکانت‌های هزینه فایده کارآمد نیستند. ما قصد به ارتقاء بهره و ضرروزیان‌های ناچیز داریم. به عبارت دیگر ضررو ضرر و زیان بدتر از فایده شادی بخش میباشد.

۲۷.فرم‌های نام نویسی نشانی اینترنتی برای مشترکین را باصرفه نمایید


 

در انتهای این پست یک فراخوانی مبادرت برای اشتراک قرار داده گردیده است. در‌صورتی‌که از مجاورت نگاه نمایید خواهید رویت کرد که‌این پست دربرگیرنده سه عنصر غیر وابسته میباشد. این سه عنصر برای نام نویسی نشانی اینترنتی میباشد.

سلسله مراتب بصری در آن پررنگ میباشد.
به خواننده بیان شده که چه چیزی اخذ می‌نماید و چه موقع.
با به کارگیری از ثابت اجتماعی یک تعریف کوچک از تعداد مشترکین انجام یافته میباشد.
هنگامی برای اولی توشه این تغییرات را تست کردیم نرخ تبدیل بسیار ذیل بود و آن گاه پیشرفت دیده‌گیری کرد. فعلا شاهد ارتقاء 4و683 درصدی در تصویب‌ اسم‌های آدرس اینترنتی هستیم.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 218 تاريخ : چهارشنبه 6 اسفند 1399 ساعت: 21:06


Workbench خزانه اطلاعاتی، ابزاری قابل انعطاف‌افزاری میباشد  طراحی سایت  که برای مدیر و گسترش یک‌سری مقر داده دارای ارتباط SQL به کار گیری‌ می‌گردد. این اپلیکیشن، به وسیله Upscene production گسترش داده گردیده به لهجه‌های #C و ++C اپلیکیشن‌نویسی گردیده‌است. در واقعیت Workbench اپ ابزار بصری یکدست‌ای، برای بسط دهندگان مقر داده میباشد. این اپلیکیشن امکاناتی همانند تنظیمات سرور، مدیر یوزرها، تهیه و تنظیم ورژن پشتوانه و مورد ها دیگر را مهیا می‌نماید و درین نوشته ی علمی قصد فراگیری ساخت و ساز و انتخاب سطح دسترسی یوزر در دیتابیس با wordbench را داریم. Workbench روی سیستم ادله‌های ویندوز، لینوکس و مکینتاش قابل اجراست. تفاوت آن با اصل مقر داده این میباشد که مقر داده برای ذخیره و دسترسی به داده‌ها استعمال میشود، البته Workbench برای دسترسی به مقر داده توسط یک رابط کاربری صمیمانه به مکان خط امر، کاربرد دارااست.

فهرست این نوشته‌علمی ( با کلیک روی هر تیتر به آن نصیب منتقل میشوید)  مخفی 
مروری بر نصب workbench
دانلود mysql workbench
ورود به workbench
اتصال workbench به mysql
گزینش سطح دسترسی استفاده کننده در دیتابیس با workbench
قابلیت و امکان های دیگر mysql workbench
مروری بر نصب workbench
تا قبل از این با فراگیری نصب Workbench در سرویس ها شما عزیزان بوده ایم و در اینجا فقط به معرفی و یاد‌آوری آن می‌پردازیم.

برای نصب این نرم افزار بایستی از قبلی برنامه خزانه اطلاعاتی mysql را روی سیستم خویش نصب داشته باشید. از آنجاییکه این ابزار روی اشکال سیستم برهان قابل اجراست، امکانات موردنیاز جهت نصب آن نیز در هر سیستم ادله گوناگون میباشد.

در هر شکل، برای دانلود mysql workbench روی تب downloads در mysql کلیک فرمائید و آنگاه ورژن متبوع خویش را تعیین نمائید.

 

دانلود mysql workbench
بعد از دانلود و نصب Workbench ورقه خوشامدگویی این چنین برای شما، اکران داده گردد. در نوشته‌ی علمی ای جدا از هم شیوه اتصال MySQL به Wrodbench را توضیح داده ایم.

ورود به workbench
در کناره سمت چپ تصویر سه آیکون وجود دارا‌هستند که هرمورد برای کاربردی خاص، درنظرگرفته شده‌اند.

 

آیکون اولیه علامت SQL development میباشد. این نصیب دربرگیرنده ویرایشگر sql است که از روش آن می‌قدرت مقر داده‌ها را ساخت و ساز و مدیر کرد. آیکون دوم سبک سازی داده‌ها میباشد که شمارا قوی می‌سازد با دقت به نیازتان، داده‌های خویش را سبک نمائید. آیکون سوم نیز وابسته به رئیس سرور میباشد که از روش آن می توانید مقر داده‌تان را میان اتصالات گوناگون جا به جا کرده و جابجایی دهید.

اتصال workbench به mysql
برای برقراری اتصال Workbench به مقر داده، روی نشان مثبت در تب home کلیک فرمائید.

 

بعد از کلیک روی این آرم، یک فریم محاوره‌ای در به عبارتی دور و بر Workbench گشوده می شود که اسم اتصال، طرز اتصال و جزئیاتی دیگر را از شما میپرسد. بعداز وارد کردن داده ها درین فریم، روی OK کلیک نمائید تا اتصال شما برقرار گردد.

 

 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 237 تاريخ : سه شنبه 5 اسفند 1399 ساعت: 21:38


در صورتی‌که شما از دوست داران چارچوب .NET میباشید می بایست   طراحی سایت خاطرنشان کرد که DNN سیستم مدیر محتواییست که حدودا کلیه نیازهای شما‌را در حوزه ساخت سایت برآورده خواهد کرد. مثلا شما می‌توانید با امداد DNN گونه های وب سایت های تجاری و فروشگاهی، آموزشی و آزمایشگاهی، خبری و یا این که اینترنت نرم افزار را به آسانی و سوای نیاز به علم کدنویسی پباده سازی و فعال سازی فرمایید.

در نوشته‌ی‌علمی پیش رو به فراگیری طریق نصب قالب درین سیستم رئیس محتوای DNN خوا هیم پرداخت.

فراگیری نصب قالب دات نت نیوک
برای نصب یک قالب و یا این که پوسته بر روی سیستم مدیر محتوای DNN می بایست نخست این CMS را بر روی کامپیوتر یا این که هاست خویش نصب و راه‌اندازی کرده باشید. تا قبل از این در رابطه طریق نصب Dnn بر روی هاست حرف کرده ایم.

فرایند نصب قالب DotNetNuke
در چهار مرحله میتوانید به راحتی نصب قالب DotNetNuke خویش را اجرا دهید.

۱- دانلود قالب متبوع
برای دانلود قالب میتوانید به سایت قانونی dnnsoftware.com و یا این که تارنما های گوناگون مرتبط با قالب های خاص متبوع خویش رجوع نمایید. در شکل کاوش تارنما های بسیار متعددی را در این باره مشاهده خواهید نمود. همینطور ورژن مرتبط با DNN بخش اعظمی از قالب های پر اسم و رسم وردپرسی را نیز می توانید بیابید. از جمله قالب دارای شهرت Porto که در سیستم مدیر محتوای وردپرس بسیار شناخته گردیده است، ورژن مرتبط با DNN نیز داراست که می قدرت آن را خریداری و نصب نمود.

اما می بایست این آیتم را در حیث داشت که تنوع قالب در DNN به مراتب کمتر از وردپرس بوده و قالب های بدون پول کیفیت بالا برای این CMS نیز ممکن میباشد وفور چندانی نداشته باشند. با این وجود پباده سازی قالب برای DNN با سرعت بالا در هم اکنون توسعه و گسترش بوده و از رقبای خویش اصلا ضعیفتر فعالیت نکرده میباشد.

 

۲- وارد تارنما DNN گردید
تحت عنوان استفاده کننده صاحبخانه (Host User) وارد DNN گردید (شما فرصت نصب DNN یک اسم کاربری و سر عبور گزینش میکنید آنها‌را به خیال داشته باشید تا بتوانید به وبسایتتان در DNN وارد گردید)

۳- وارد نصیب Extensions گردید
در منوی مدیریتی در زبانه Host، بر روی مورد Extensions کلیک فرمائید.آن گاه مورد ی Install Extension Wizard (این آیتم با رنگ آبی‌رنگ به طور کامل معین میباشد) را تعیین نمائید.

 

 

۴- آپلود قالب دانلود گردیده
پوسته ای که دانلود کرده بودید را در اینجا آپلود نمائید و مرحله به مرحله فرایند Install Extension Wizard را طی نمایید تا که پوسته نصب خواهد شد.

تا به اینجا شما یک پوسته یا این که قالبی که می خواستید را نصب کردید درحال حاضر بایستی حافظه بگیرید که با بعضا از پیکربندی ظواهر وب سایت آشنا گردید. ولی بایستی بدین نکته اعتنا کرد که‌این پیکربندی بسیار بی آلایش می باشند و شما به راحتی طرز ی فعالیت با سیستم رئیس محتوای DNN را خواهید آموخت.


دکان ساز کشور ایران‌هاست
یک راه‌حل سهل وآسان، سریع و کاربردی
برای ورود به فضای آنلاین

فروشگاه اینترنتی فعال سازی فرمائید
شما می‌توانید پوسته ی یک سایت را در مسیر تحت تهیه نمائید:

Admin :: Site Settings :: Basic Settings :: Appearance.

 

همان گونه که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، پیکربندی پوسته در DNN به آسانی ایفا میشود صرفا بایستی کنجکاو باشید و به قسمت های گوناگون پلتفرم سرک بکشید. در قسمت هایی از پیکربندی که در تصویر مشهود است، شما می‌توانید لوگوی سایت، تصویر دور نما ی سایت و آیکون آن را تهیه و تنظیم فرمایید.

در قسمت Site Details همین مسیر نیز می‌توانید داده ها اساسی سایت مانند تیتر ، کلمه ها کلیدی و شرح تارنما را تعریف و تمجید نمایید. این مفاد در تصویر شماره تحت قابل روئیت میباشد.

 

 

وقتی که شما در سیستم مدیر محتوای DNN یکسری پورتال دارید میتوانید از این مسیر برای مجموع پورتال ها قالب پیش فرض گزینش نمایید.

Host :: Host Settings :: Basic Settings :: Appearance.

این مسیر نیز در منوی مدیریتی سیاه رنگ جای دارد.

در‌این مسیر نیز می‌توانید طرز ی دکورا سیون تارنما، قسمت میانی و متغیر سایت(هر تارنما قسمت های ثابتی دارااست مثل قسمت زیرین وب سایت که در آحاد صفحه ها وجود داراست و از جمله اطلاعاتی از مالک سایت، قانون ها یا این که گواهینامه ها وجود داراست)، قسمت های اثبات و … را برای سایت تهیه و تنظیم کرد.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 245 تاريخ : دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت: 23:08

مزایای ساخت سایت فروشگاهی برای کسب و شغل های متفاوت
ساخت سایت برای یک تجارت مزایای  طراحی سایت  بسیار متعددی دارااست که مهمترین آنها عبارتند از:

بالا بردن فروش از روش استعمال ازپتانسیل فضای اینترنت
پیشرفت سبک تجارت
به وجود داخل شدن مجال‌های تازه برای فروش مال و سرویس ها
رقابت تندرست در فضای اینترنت که در غایت باعث به بهبود کیفیت متاع و سرویس ها می‌گردد
قابلیت و امکان وسیع‌خیس کردن کالاها و ساخت‌و‌ساز یک دور و اطراف برای مقایسه
بضاعت به کارگیری از تجهیزات بازاریابی دیجیتال
تحت آوردن هزینه‌ها
اشتغال زایی برای متخصصان اینترنت
مزایای ساخت وب سایت فروشگاهی برای یوزرها

در سمت و سوی مقابل کسب و امور، طراحی وب فروشگاهی منحصربه‌فرد برای یوزرها نیز مزایای بسیار متعددی داراست که مهم ترین آن ها عبارتند از:

تنوع بسیار بالا برای خرید
قابلیت مشاهده‌ی یک فرآورده در دکان‌های متفاوت و خرید با کمترین بها
عدم نیاز به خروج از خانه و قابلیت و امکان خرید غیرحضوری
مراقبت حریم سری برای خرید‌های خصوصی
قابلیت خرید هدیه و کادو به صورت‌های شل خیس
راحتی کلی روند خرید
داشتن در دست گرفتن و آزادی بیشتر در خرید


ساخت وب سایت فروشگاهی خیر یک عمل غیر ممکن و کابوس وار میباشد و خیر یک رویکرد برای یک شبه پول پارو کردن! بلکه یک مسیر دیدنی و پر‌از معضل‌های شیرین میباشد که در شکل رعایت اصول و داشتن دانایی‌های ما یحتاج تخت‌گاز هر چه مجموع‌خیس طی میشود.

برای این که درین مسیر چیره گردید و تصمیمات صحیح را بگیرید مورد نیاز میباشد که سراغ اشخاص غالب و مجرب بروید تا یاری حالا شما در ایرادات شوند. این را هم در لحاظ داشته باشید که اشخاص ناآگاه صرفا با طریقه نادرست و مسموم خودشان هزینه‌های شما‌را به باد می دهند و کسب و کار شمارا به سمت ناکامی هدایت می‌نمایند. پس بهتر میباشد داده ها درست دراین مورد را از متخصصان بخواهید. در آخر امید‌است‌ که از این مقاله به کار گیری‌ی مایحتاج را برده باشید و داده ها ما برایتان موءثر بوده باشد.

توصیه می‌کنیم این نوشته‌ی‌علمی را هم بخوانید:
پروسه طراحی وب سایت به طور ماهر در سال 2021 | مجموعه پنتاما
سوال های
طراحی وب سایت فروشگاهی چقدر فرصت میبرد؟

جواب این پرسش به نوع فعالیت و پباده سازی شما بستگی داراست، البته پباده سازی نخستین معمولاً دربین ۳ الی ۴ هفته ارتفاع می کشد. اکنون در صورتیکه کلیه‌ی صفحه ها را منحصربه‌فرد بخواهید ممکن میباشد این فرصت تا ۲ ماه نیز ارتقا پیدا فرمائید. در باب محتوا نیز می بایست دقت داشته باشید که مادام کار شما بایستی محتوای جدید را به تارنما خودتان اضافه فرمایید تا مدام در بالا جدول حاصل گوگل باقی بمانید.

پباده سازی وب سایت با پرداخت آنلاین به چه مجوزهایی نیاز دارااست؟

در‌صورتی‌که قصد دارید که پرداخت در فروشگاهتان به طور آنلاین صورت بپذیرد باد بدانید که موردنیاز میباشد نخست پشت گرمی مخاطبانتان را جلب نمایید و به‌این مراد می بایست ملزومات رسمی را مهیا فرمایید، یعنی بایستی‌ای نشان دست‌کم یک ستاره داشته باشید. از طرفی داشتن نشانه ساماندهی مقر‌های اینترنتی نیز میتواند برای جلب پشت گرمی بسیار عالی باشد.

آینده‌ی بازار برای ساخت سایت فروشگاهی منحصر چطور نظارت میشود؟

با دقت به اتفاقاتی مانند سرایت COVID-19 بخش اعظمی از کسب و امور به بدون چاره به سمت ساخت‌و‌ساز و ایجاد کرد فروشگاه آنلاین بروند و اتفاقاً فیض‌ی بسیار نیکی نیز از این عمل اخذ نمایند. به همین برهان بخش اعظمی از عموم و هم اینگونه کسب و امور مشاهده کرد بسیار خیر و خوبی نسبت به کسب و کار الکترونیک پیدا کردند و به خیر از آن استقبال کردند. این فرآیند همچنان نیز رو به پرورش میباشد و به قدری برای بعضا کسب و امور دیدنی بوده که آنان مبادرت به تعطیل کردن فروش فیزیکی و تمرکز روی فروش آنلاین کرده‌اند.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 1028 تاريخ : يکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت: 19:53


ساخت‌و‌ساز بنرهای جالب قادر است بر جذابیت تارنما بسیار اثر گذار باشد.  طراحی سایت  بنرهای قشنگ میتوانند یوزرها را مستقیما به سمت وبسایت ما هدایت نمایند. علاوه براین، زمانی پباده سازی بنر وب سایت به خیر و خوبی جاری ساختن  میشود، آن تجارت میتواند اسم مارک و پیشنهادات مرتبط با کالا یک وب سایت فروشگاهی را در اسرع وقت به یوزرها معرفی نماید.

پباده سازی بنر وب سایت دقیقا به چه شکل می بایست صورت بپذیرد؟
در بالا می بایست بگوییم که بنر چه چیزی است؟ بنر تصویری بلندمرتبه میباشد که بالای سایت قرار می گیرد. در واقع بنر نقشی حیاتی در جابجایی داده ها به یوزرها، به محض ورود آن ها به سایت داراست.
اما روی یک بنر می تواند یک فراخوان برای مبادرت یا این که CTA نیز قرار گیرد. با این عمل، یوزرها با دیدن بنر روی آن کلیک خواهند کرد و وارد ورقه‌ی مال خواهند شد و خرید خویش را ایفا خواهند بخشید.
علاوه بر این یک بنر قادر است به طور یک ویدیو پباده سازی گردد تا اعتنا یوزرها را تخت گاز جلب نماید.

 

ملاک‌های پباده سازی یک بنر مطلوب چه است؟
یک بنر با پباده سازی قشنگ بایستی بتواند در لحضه‌ی نخستین کاربر را جذب نماید. پیرو به نکاتی کلیدی اشاره خوا‌هیم کرد که در پباده سازی یک بنر بسیار مفید خواهند بود.

متناسب با اکنون و هوای وبسایت
آیا می‌‌خواهید کابران با دیدن وبسایت شما هیجان زده شوند؟ یا این که ترجیح می‌دهید به محض ورود به وبسایت کنجکاو شوند؟ یا این که ساخت و ساز حسی مطمئن و امن برای یوزرها بیشتربرای شما اهمیت دارااست؟
در بالا بهتر میباشد برای پبدا کردن مضمون‌ متبوع خویش مقداری وقت بگذارید تا بتوانید بنری را پباده سازی فرمایید که مجموع مفاهیم بیزنس شما‌را به یوزرها جابجایی دهد.
از جمله، تصویری با کنتراست بالا میتواند بسیار گیرا باشد در حالیکه تصویری با کنتراست تحت با رنگ‌هایی ملایم، حسی خوشایند و آهسته را به یوزرها جابجایی می دهد.

استعمال از کلیپ
در شرایطی که در طول روند ساخت وب سایت از بنری با ویدیو مصرف شود، می تواند درحال حاضر و هوایی هیجان‌انگیز برای مخاطبان ساخت‌و‌ساز نماید. با این نحوه، مخاطبان به راحتی متقاعد خواهند شد که در شیت و وارد ورقه تولید ها وب سایت شوند.
اما می بایست دقت داشته باشید که پباده سازی ویدیو نباید بغرنج باشد و المان‌های اضافه و زیاد در آن وجود داشته باشد. بلکه اجزای اصلی فیلم می بایست به صورت قدم به قدم به آن اضافه شوند.

  یادگرفتن جامع بردکرامب


تعیین نقطه کانونی مطلوب
زمانی یک نقطه کانونی مطلوب برای پباده سازی بنر در لحاظ گرفته خواهد شد، دیده به راحتی به هر مکانی از کاغذ هدایت گردد. از جمله زمانی در برگه یک دکمه‌ی CTA والا وجود داراست، یوزرها با دیدن آن به راحتی روی آن کلیک خواهند کرد.
به عکس زیر نگاه فرمایید. در شرایطی که در عکس زیر فقط یک عکس از یک کوهستان وجود داشت، می‌توانست تحت عنوان یک بنر خوشگل در حیث گرفته گردد. ولی قرار دریافت کردن تصویر یک کوهنورد روی آن نقطه کانونی قابل قبولی برای عکس ساخت‌و‌ساز نموده است. درین موقعیت میتوان یک لینک و پیوند و عکس در نزدیکی نقطه کانونی قرار بخشید تا دقت کاربر ریلکس‌خیس جلب گردد.

 

جابجایی معنا مارک با استعمال از عکس
در‌صورتی‌که از بنر برای فروش متاع به کار گیری نمی کنید، میتوانید برای جابجایی مضمون‌ مارک آن را بکار ببرید. برای مثال می‌اقتدار در پباده سازی بنر از تصویر اشخاص بهره برد تا معنی آن به طور پویاتر و شل‌خیس منتقل خواهد شد.

مثلا، چنانچه شما در هم اکنون پباده سازی یک وبسایت برای یک کمپانی محوطه سازی می باشید بهتر میباشد به مکان به کارگیری از تصویر کلوزآپ از برگ‌های محوطه، از تصویر یک خانواده که به راحتی در درحال حاضر تفریح و استراحت در محوطه می باشند، در هدر وب سایت به کار گیری فرمایید. با این عمل شم رضایت و خوشحالی از مارک به یوزرها منتقل گردد.

در حیث دریافت کردن مکانی برای متن و عکس
قرار دادن متن یا این که تیتر روی بنر آیتم‌ای اجباری وجود ندارد. در صورتیکه میخواهید این دو قسمت‎ را مطلقا در پباده سازی بنر داشته باشید، بایستی مفاد مختلفی را نیز در حیث بگیرید.

برای مثال در شرایطی که تصویر مورد‌ی بنر، پر‌از جزئیات و رنگ‌های ضد و نقیض باشد، متن و تیتر روی بنر نمی‎تواند عرض اندام نماید.

رنگ کردن بنر، جذابیت بیشتر مارک
نقاشی کردن بنر با رنگ‌های متفاوت شاید در لحاظ اولیه بی‌منفعت به لحاظ آید، ولی می بایست بدانید که بنر شایسته ترین محل برای اکران رنگ‌آمیزی مارک و تم مهم تارنما میباشد. مخلوط رنگ سپید و مشکی میتواند برنامه ای مینیمال و کلاسیک برای وبسایت ساخت نماید. همینطور با استعمال از کتابخانه‌ی رنگ میتوانید، رنگ‌های کامل کننده تم مهم وب سایت را پیدا فرمائید و آنها را در پباده سازی بنر به فعالیت ببرید.

 

به کارگیری از عکس با سایز مطلوب
عکس بنر بایستی باکیفیت، منزه و دیدنی باشد ولی می بایست در لحاظ داشته باشید که استعمال از یک عکس با سایز بالا ممکن میباشد سرعت بار گذاری شیت را کم کند. نسبت 9 * 16 اندازه‌ای استاندارد برای پباده سازی بنر میباشد. همینطور بنر با سایز 500 * 1600 پیکسل نیز کیفیتی مطلوب داراست. ولی برای یقین از عدم کاهش سرعتلود برگه، بهتر میباشد وسعت بنر را با استعمال از نرم افزار کاهش وسعت تحت آورید.

  کلیه چیز در زمینه ی پباده سازی لوگو تارنما
پباده سازی ریسپانسیو
پباده سازی بنر یک وب سایت ریسپانسیو بایستی به سیرتکامل‌ای باشد که در صفحه های اکران با اندازه‌های متعدد به خیر و خوبی اکران داده خواهد شد.
هنگامیکه میخواهید یک عکس را تحت عنوان بنر برای شیت‌ی وبسایت تعیین فرمایید بایستی بدین نکته اعتنا داشته باشید که قسمت متعددی از این تصویر در کاغذ اکران تلفن همراه یا این که تبلت بریده میشود.
همینطور گزینش یک تصویر با نقطه کانونی چپ یا این که راست آیتم‌ای مطلوب برای یک بنر نخواهد بود. چون در تلفن همراه نصیب متعددی از این نقطه‌ی کانونی حذف شود. به این ترتیب می بایست عکس‌هایی گزینش شوند که نقطه‌ی کانونی آنان در راس قرار داشته باشند.

دسترس‌پذیری مطلوب
دسترسی داشتن به مجموع ویدئوها و عکس‌های دالخ وب سایت بسیار اهمیت دارااست. به این ترتیب برای آحاد آنها، به خصوص بنر تارنما بایستی تگ ALT و توضیحات مطلوب در لحاظ گرفت.

پباده سازی بنر یک تارنما یا این که یک کاغذ لندینگ بسیار اهمیت داراست چون بنر او‌لین جایی میباشد که مخاطب پس ورد به برگه آن را می‌بیند. نکات مذکور در‌این نوشته ی علمی راهکاری مطلوب برای پباده سازی گونه های بنر خواهد بود. با استعمال از آنها میتوانید پباده سازی منطقی و جذابی از یک بنر داشته باشید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 494 تاريخ : شنبه 2 اسفند 1399 ساعت: 21:52

 

استعمال از متن پیوند گردیده در نوار منو
این آیتم وقتی آیتم به کارگیری قرار میگیرد که یوزرها در کشف کردن طراحی سایت نوار منو نقص‌ دارا هستند. یک چاره دیگر این میباشد که وقتی که مخاطب روی منو جنبش می‌نماید، شیت خوان اسم تک تک نصیب‌های زیرمنو را با صدای بلند اعلام نماید. بدین ترتیب استفاده کننده روی قسمت متبوع کلیک خواهد کرد و به کاغذ‌ی متبوع هدایت گردد.

علاوه بر این مورد ها، بهتر میباشد که منوها، زیرمنوها و دکمه‌های جانور در کاغذ با دست‌کم اندازه‌ی 44 پیکسل پباده سازی شوند. صرف لحاظ از پباده سازی اساسی منو که بایستی آیتم اعتنا قرار گیرد، نوار پیمایش منو، از مهم‌ترین نصیب‌های هر تارنما میباشد. همانطور که به کارگیری از تگ alt تصویر می تواند توضیحی مطلوب برای عکس تنظیم نماید، متن لینک و پیوند گردیده نیز قادر است به به هنگام پیمایش استفاده کننده در ورقه بسیار موءثر باشد.

برای پباده سازی یک رابط کاربری مطلوب می بایست مورد ها بخش اعظمی را در حیث گرفت البته برخی مورد ها اهمیت بیشتری دارا هستند. در‌حالتی که مجموع مفاد خاطر گردیده در‌این نوشته‌ی‌علمی در حیث گرفته شوند، قادر است فیض‌ای مطلوب در پباده سازی رابط کاربری در بر داشته باشد.

در بعضا مفاد به کارگیری از گزینه‌هایی با کنتراست رنگی بالا تحت عنوان تکنیک پباده سازی رابط کاربری، وبسایت را بدیهی‌خیس و در دسترس‌خیس قرار می دهد.

در بعضا موردها، متن جان دار در برگه با بک گراند ورقه کنتراست بالایی ندارد. در‌این موردها می بایست رنگ گزینش گردیده برای متن به خیر و خوبی سنجیده شود تا استفاده کننده ریلکس‌خیس بتواند از رابط کاربری وبسایت به کارگیری نماید.

 

استعمال از متن پیوند گردیده در نوار منو
این گزینه وقتی آیتم به کار گیری قرار می گیرد که یوزرها در یافت کردن نوار منو خلل دارا‌هستند. یک راهکار دیگر این میباشد که هنگامی که استفاده کننده روی منو تکان می‌نماید، برگه خوان اسم آحاد قسمت‌های زیرمنو را با صدای بلند اعلام نماید. به این ترتیب استفاده کننده روی نصیب متبوع کلیک خواهد کرد و به شیت‌ی متبوع هدایت گردد.

علاوه بر این مورد ها، بهتر میباشد که منوها، زیرمنوها و دکمه‌های جان دار در ورقه با دست‌کم اندازه‌ی 44 پیکسل پباده سازی شوند. صرف حیث از پباده سازی اصلی منو که بایستی گزینه اعتنا قرار گیرد، نوار پیمایش منو، از مهم ترین قسمت‌های هر تارنما میباشد. همان گونه که استعمال از تگ alt تصویر می تواند توضیحی مطلوب برای عکس تهیه و تنظیم نماید، متن لینک و پیوند گردیده نیز قادر است به به هنگام پیمایش مخاطب در کاغذ بسیار موثر باشد.

برای پباده سازی یک رابط کاربری مطلوب بایستی مفاد بخش اعظمی را در حیث گرفت ولی بعضی موردها اهمیت بیشتری دارا هستند. در حالتی‌که کل مورد ها خاطر گردیده درین نوشته‌ی‌علمی در حیث گرفته شوند، قادر است سود‌ای مطلوب در پباده سازی رابط کاربری در بر داشته باشد.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 211 تاريخ : پنجشنبه 30 بهمن 1399 ساعت: 16:16

 

کنجکاو شدن مخاطب یا این که سطح رفتاری:
مغز ما در‌صورتی‌که که تارنما در نگاه نخستین جذاب و دیدنی باشد، طراحی سایت کوشش خواهد کرد تا داده ها کافی درباره با آن شی کسب کند. الگوهای رفتاری ما بر پایه ی این جذابیت اول برانگیخته می گردند و سبب ساز میگردد درباره‌ی آنچه که دوست داریم از لحاظ احساساتی به هیجان بیاییم.

از این رو دو‌مین گام در طراحی وب سایت مبنی بر تحریک فضولی، احساسات و نیز تشویق یوزرها به جستجوی بیشتر داخل یک وبسایت است. هنگامی که یک استفاده کننده این چنین به هیجان بیاید به آسانی با پیگیری لینک و پیوند های وب سایت یا این که اسکرول کردن صفحه ها و یا این که لبریز کردن فرم های فراخوان (CTA) ارائه گردیده داخل وب سایت میپردازد.

 

مشغول شدن استفاده کننده یا این که سطح بازتابی:
بالاترین سطح از فرایندهای فکری شناختی ما این مرحله میباشد. آنالیز و قضاوت منطقی در رابطه آنچه که مخاطب چشم در‌این مرحله رخداد می افتد.

البته نکته قابل توجه این میباشد که استفاده کننده وبسایت با تاثیری که از دو مرحله گذشته گرفته به مرححله سوم رسیده میباشد. و بایستی گفته که در‌این مرحله میباشد که بایستی برای وی مشخص و معلوم خواهد شد که سرویس ها وب سایت چه می‌باشد و فرآورده آن کدام میباشد و چرا این کالا و سرویس ها برای وی اثر گذار میباشند.

اصطلاحا در‌این مرحله بایستی تمامی کارت ها روی میز قرار بگیرند.

 

 

با اعتنا به جهت رمانتیک، یوزرها با آن که میدانند مقصود آخری وبسایت فروش متاع یا این که سرویس ها میباشد، البته احساس دفاعی به آن نمی گیرد. بدین ترتیب با اعتنا به تک تک آن چه که دیدیم طراحی وب مبنی بر احساسات موجب تحریک شدن سلسله ای از عکس العمل های دیوانه خواهد بود که در بالا یوزرها را با جذابیت در دام خویش می اندازد و بعد از آن با تشویق و فضولی آنها‌را به جستجوی بیشتر در وبسایت ترغیب می کند و در مرحله سوم آن‌ها متوجه میگردند که مجموع این عملکرد ها برای چه هدفی بوده میباشد.

مهم ترین جنبه ی یک سایت ارائه ی یک تجربه ی کاربری مخصوص بوده که بر مبنای جذابیت ها بصری، خلاقانه و اطلاعاتی و غیره میباشد. اگرچه ساخت وب سایت صورت گرفته گردیده توانا باشد یکی این تجربه ها را ارائه کند، شما می بایست اعتقاد کسب فرمایید که بازدید کنندگان وبسایت شما در آینده بازدید مجدد ای از وبسایت شما خواند داشت.

شما می‌توانید ایده ها خویش را از وبسایت های اهل ایران که طراحی سایت آنان بر طبق احساسات میباشد و شما از آن‌ها بازدید نموده اید را با ما در بین بگذارید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 205 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت: 15:46


XML یک گویش علامت‌گذاری میباشد که کاربردهای متعددی طراحی سایت  در جابه‌جایی داده‌ها داراست. درین درس از زمان نقشه منش ساخت وب سایت، ارزیابی میکنیم XML چه می باشد و چه کاربردهایی دارااست.

XML چه میباشد؟
XML مخفف Extensible Markup Language و به معنای لهجه نشان‌گذاری توسعه‌پذیر میباشد. از این جهت بدین گویش توسعه‌پذیر میگویند که شما به راحتی میتوانید هر تگ دلخواهی را تعریف‌و‌تمجید فرمائید. این ابزار برای تیم‌بندی و جابجایی داده‌ها به کار گیری می شود و ظاهرا تارنما هیچ اثری ندارد.

تفاوت XML و HTML
مقصود xml جابجایی و جابه‌جایی داده با دقت بر مضمون‌ آن میباشد. درحالی که html برای اکران داده‌ها با تاکید بر ظواهر آن به‌وجود آمده میباشد. (برای مطالعه‌ی بیشتر در مورد HTML به نوشته‌ی‌علمی‌ی HTML چیستمراجعه کنید.)
همینطور تگ‌های xml از گذشته تعریف و تمجید نشده‌اند و همین زمینه سبب گردیده این لهجه بسیار منعطف و قابل گسترش باشد. به عنوان مثال در HTML تگ‌های h1،p و… از پیشین تعریف و تمجید گردیده‌اند ولی در xml شما میتوانید تگ ما یحتاج خویش را ساخت و ساز نمائید.

 

کاربرد xml چه است؟
XML داده ها را فارغ از قالب‌بندی خاصی در خویش ذخیره می‌نماید. همین قضیه سبب ساز می‌گردد در هر سیستمی قابل حمل باشد و برای اکران آن نیاز به hardware یا این که برنامه خاصی نباشد. این انعطاف سبب ساز گردیده در نرم افزار‌نویسی اینترنت و گوشی آیتم استعمال قرار بگیرد.

یکی‌از دیگر از کاربرد‌ها، این میباشد که شما می توانید متن ها دلخواه خویش را در قالب یک پوشه xml ذخیره فرمائید، آن گاه با امداد html سوای دقت به متن، به پباده سازی ظواهر بپردازید. در انتها با یاری یک سری خط کد جاوا اسکریپت، متن های xml را در قالب html اکران دهید. این عمل منجر میگردد هر فرصت که نیاز میباشد بتوانید متن‌ها را فارغ از تغییر تحول ظاهری و کدهای html‌ تغییر و تحول دهید.
برای مطالعه‌ی بیشتر به نوشته ی علمی‌ی معرفی جاوا اسکریپت رجوع نمایید.

مثال‌ای از کد XML
در‌پی مثال‌ای از کد XML را مشاهده میکنید. همانگونه که گفته شد، تالیف کننده به راحتی قادر است تگ‌های دلخواهی با اعتنا به نیاز خویش ساخت و ساز نماید.


1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11

 

    Belgian Waffles
    $5.95
    
   Two of our famous Belgian Waffles with plenty of real maple syrup
  
    650


کافیست notepad را بازکرده و کد بالا را در آن بنویسید. آنگاه کد را با پسوند xml. ذخیره نمایید. این کد در همگی‌ی مرورگرها قابل اجراست.
در‌این کد به یاری تگ دلخواه breakfast_menu یک منو برای ناشتایی تاسیس شده است. نکته ای بایستی به آن دقت نمائید این میباشد که کدهای xml خروجی خاصی ندارند.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 206 تاريخ : سه شنبه 28 بهمن 1399 ساعت: 21:40

۶-از امرها Queries مدیا در وبسایت به کارگیری نمائیدابزار Queries برای او‌لین توشه برای قسمت طراحی سایت جستجوی رسانه ها در لهجه نرم افزار نویسی CSS معرفی شد. Queries به شما این قابلیت و امکان را میدهند که بتوانید دکوراسیون سایت خویش را بر طبق پهنا و بعدها متفاوت، تهیه نمایید. ساخت سایت ریسپانسیو به شرطی توفیق آمیز خواهد بود که از Queries مطلوب در موضع های درست استعمال شود. فعالیت با این نصیب به تخصص و علم نرم‌افزار نویسی نیاز داراست که می‌توانید اجرای ماهر آن در ساخت سایت واکنشگرا را به دسته پنتاما بسپارید.
۷-به فرم های جان دار در وبسایت ها، امکان کیبورد را اضافه فرمائیدیکی بخش هایی که کم و زیاد در تک تک سایت ها می اقتدار آنان را رویت کرد، فرم های منحصر ورود داده ها می‌باشند. این فرم ها بر پایه ی نوع کار وبسایت، تهیه میگردند؛ فرم نام نویسی، فرم تصویب پیشنهاد خرید، فرم ورود داده ها، فرم پرداخت اینترنتی و …، مثال هایی از فرم تارنما ها میباشند.
نکته بسیار اساسی در ساخت سایت ریسپانسیو، طرح ریزی کیبورد برای این فرم ها میباشد. به عبارت بی آلایش خیس، به وسیله این قابلیت و امکان در ساخت سایت واکنشگرا، استفاده کننده با هر دستگاه هوشمندی که از وبسایت بازدید نماید و تصمیم بگیرد این فرم را کامل شدن نماید قادر است از کیبورد مجازی به کارگیری کند. هر فیلد در فرم تارنما از روش کیبورد بی نقص میشود.
۸-به بعد ها و اندازه دکمه های وب سایت و منوها اعتنا فرماییدساخت وب سایت ریسپانسیو هنگامی توفیق آمیز خواهد بود که یوزرها بتوانند آحاد جزئیات تارنما را در گوشی خویش مشاهده نمایند. این توضیح درخصوص دکمه های تارنما، اهمیت پیدا می نماید. دکمه های وب سایت، دکمه ها یا این که به عبارتی جعبه هایی می‌باشند که استفاده کننده برای عمل با وبسایت بر روی آنها کلیک می نماید؛ مانند دکمه خرید، دانلود فولدر، اکران عکس، اکران جزئیات، توضیحات بیشتر و … .
سفارش می کنیم این نوشته‌علمی را هم بخوانید:ساخت وب سایت اینترنتی سوای نیاز به مراجعه در روز ها کووید 19بعدها، اندازه و رنگ دکمه های تارنما را بایستی به اعتنا تهیه و تنظیم نمایید تا قابل کلیک کردن باشند. به اندازه پیکسل ها در این زمینه اعتنا متعددی داشته باشید. پباده سازی این موردها جزو جزییات های طراحی وب ریسپانسیو می‌باشند و به تخصص و مهارت متعددی نیاز دارا‌هستند. سفارش می‌کنیم این فعالیت را به دسته پنتاما بسپارید.
۹- تایپوگرافی وبسایت را seo نمائید

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 186 تاريخ : دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت: 22:01


در پیشین به صورت کامل درباره با فراگیری پلاگین  طراحی سایت   EDD یا این که Easy Digital Downloads حرف کرده ایم، در حال حاضر پیرو مبحث پیشین قصد داریم درین نوشته‌ی علمی طریق نصب و فعال سازی پلاگین EDD را به شما فراگیری دهیم، با ما همدم باشید.

نصب و تنظیمات پلاگین EDD

قدم نخستین
او‌لین کاری که شما می بایست اجرا دهید نصب پلاگین Easy Digital Downloads میباشد. می‌توانید آن را به طور بدون‌پول از مخزن پلاگین های وردپرس بارگیری نمایید و بعد از آن فرآیند ذیل را در زمینه ی روش نصب آن دنبال نمایید.
برای نصب آن از داشبورد خویش به WordPress Admin> Plugins> Add New رفته و «Easy Digital Downloads» را کاوش نمائید، آنگاه بر روی آیتم « Install Now » کلیک نمائید.


قدم دوم
روی آیتم “Activate” کلیک نمائید.
نصب پلاگین EDD به همین سادگی ایفا شود، البته بعضا از آیتم های تنظیمات مازاد وجود داراست که می بایست آن‌ها‌را تهیه فرمائید. با ما هم پا باشید تا به دنبال بدین قضیه بپردازیم.


قدم سوم
او‌لین کاری که می بایست جاری ساختن دهید تنظیمات مورد های پرداخت، تغییر تحول مسیر و … میباشد. برای اجرا این فعالیت، روی مورد ” Downloads ” کلیک فرمائید که در داشبورد وردپرس شما جای‌دارد.
EDD به طور اتومات صفحه های را در وبسایت وردپرس شما برای پرداخت وجه، تأیید پرداخت، تراکنش ناموفق و … ساخت و ساز می نماید، بدین ترتیب برای مغازه های بی آلایش نیازی به تغییر‌و تحول هیچ یک از این مورد ها وجود ندارد. دست‌کم کاری که می بایست درین شیت ایفا دهید این میباشد که مرزوبوم و ایالت / استان خویش را تهیه و تنظیم فرمائید. بعد از آن بر روی ” Save Changes ” کلیک فرمایید.


قدم چهارم
آن گاه روی صفحه ” Payment Gateways ” کلیک فرمائید، در اینجا می‌توانید تعیین فرمایید که از کدام درگاه پرداخت میخواهید برای پردازش معاملات در وبسایت خویش استعمال فرمایید.
به حافظه داشته باشید که شما همینطور می‌توانید پلاگین های حق بیمه را خریداری نمایید تا از دیگر درگاه های پرداخت مانند Stripe ،Braintree ،Dwolla ،GoCardless و … به کار گیری فرمائید، به صورت پیش فرض از PayPal برای ایفا معاملات استعمال میشود. این بدان مفهوم میباشد که مشتری در وبسایت شما بعد از گزینش فرآورده یا این که سرویس ها متبوع خویش به درگاه PayPal هدایت میگردد و مجددا به وب سایت گشوده میشود. در حالتی که میخواهید که در وب سایت شما بمانند، میتوانید آن را به ورژن ی فراتر PayPal Pro افزایش دهید یا این که از ارائه دهنده دیگری مانند Stripe به کارگیری فرمائید.


قدم پنجم
در مرحله بعدی، روی مورد “PayPal Standard” کلیک فرمایید. در صورتی‌که از PayPal به کار گیری میکنید دست کم میخواهید نشانی اینترنتی PayPal خویش را وارد فرمایید.


قدم ششم
آن‌گاه بر روی زبانه “Emails” کلیک نمائید. به صورت پیش فرض، همگی چیز مهیا میباشد البته شما بایستی دست‌کم یک لوگو برای دکان خویش تهیه نمایید. آدرس اینترنتی به صورت خود کار برای سرپرستان و مشتریان ساخت‌و‌ساز می‌شود.
در اینجا مثالی از الگوی پیش فرض پست الکترونیک EDD که به همپا لوگو برای مشتری ارسال گردیده، آورده شد‌ه‌است.
همینطور می‌توانید مدل ها، مالیات ها و بقیه پیکربندی متفرقه را تهیه فرمایید. برای اکثری از مغازه ها، هیچکدام از این ها حقیقتاً نیازی به تغییر تحول ندارند. البته در اینجا برخی از مورد های مازاد وجود دارااست:
1. بعداز اضافه کردن یک گزینه به سبد خرید، فورا به شیت پرداخت تغییر تحول مسیر دهید.
2. اذن دهید مقادیر متبوع تغییر‌و تحول یابد.
3. برای تغییر و تحول مسیر به یک کاغذ پرداخت مطمئن می بایست از یک سند SSL به کار گیری فرمائید.
4. اذن دهید تا مشتریان از تخفیف های گوناگون در به عبارتی خرید استعمال نمایند.
5. محدودیت های بارگیری فولدر، بارگیری دوباره پیوند و قابلیت و امکان بارگیری دوباره فولدر ها را غیرفعال فرمائید.
6. فعال کردن مورد ای برای قبول قانون ها قبل از پرداخت.


افزودن کالا دانلودی
گام بعدی افزودن تولیدات دانلودی خویش به دکان EDD WordPress میباشد.

قدم نخستین:

بر روی تب ” Add New ” کلیک نمایید و فولدر دیجیتالی خویش را نامگذاری نمایید، میتوانید توضیح، مجموعه، برچسب و … نیز اضافه نمائید.


بعد از آن نرخ‌گذاري نمائید، در حال حاضر میتوانید فولدر خویش را آپلود فرمائید، خواه یک zip ،.pdf ،.mp3 و … باشد.

قدم دوم:
گام بعدی باور از ایمن بودن فایل شما در جایی که پوشه های دانلودی شما در آن قراردارد، میباشد. در غیر این شکل، هر فردی تنها می‌تواند پرونده را به طور مجانی بارگیری نماید.

به احتمال زیاد تا‌زمانیکه این نقص‌ را برطرف فرمایید، اخطار مرتبط با این آیتم را در وبسایت WordPress مشاهده خواهید کرد: “Download Files Not Protected on NGINX” .

برای امنیت بالا مورد ها پایین را به تنظیمات NGINX خویش اضافه نمایید.

اعتنا: این نمونه برای پرونده های .zip میباشد. برای اشکال دیگر پرونده ها متناسب با آن تغییر و تحول دهید.

rewrite ^/wp-content/uploads/edd/(.*)\.zip$ / permanent;

بعداز اضافه کردن کد فوق، کاربرانی که سعی بر جستجوی بی واسطه در پوشه بارگیری شما دارا هستند، به آسانی به برگه اساسی شما هدایت می‌شوند.

قدم سوم:
مرحله پایان افزودن آیتم ای برای یوزرها جهت خرید پوشه های دانلودی دیجیتال در وب سایت وردپرس شما میباشد. پیشنهاد می‌کنیم از پلاگین هایی مانند” Easy Pricing Tables ” به کار گیری نمایید.

بعداز نصب می‌توانید برگه “Pricing” را در تارنما وردپرس خویش ساخت کرده و از کد کوتاه این پلاگین برای اکران جدول های نرخ‌گذاري خویش استعمال فرمائید. بعد از آن میتوانید از پیوند های سفارشی Add to Cart به یاروهمدم جداول نرخ‌گذاري به کار گیری فرمایید تا یک تجربه خرید بدون نقص ساخت‌و‌ساز فرمائید. در اینجا مثالی از یک کدام از شناسه های بارگیری و نرخ‌گذاري متغیر ارائه گردیده‌است.

https://wp.dev/checkout?edd_action=add_to_cart&download_id=4444&edd_options[price_id]=1

در اینجا مثال ای از صفحه ها نرخ‌گذاري دکان EDD به یاور لینک و پیوند های اضافه به سبد خرید و بها های متغیر آورده شد‌ه‌است.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 154 تاريخ : يکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت: 20:26

4 کاری که می‌توانید با ویژوال کامپوزر جاری ساختن دهید!
بضاعت و توان های این پلاگین بی نقطه پایان میباشد. طراحی سایت   ولی در اینجا به 4 مزیت اساسی این خالق کاغذ اشاره میکنیم.

1. تشکیل داد صفحه های فرود یا این که Landing page

چه بخواهید گروه ای محصول ها را پباده سازی نمائید و یااینکه یک فرآورده بفروشید، نیاز دارید تا آنان‌را به طریق ای در قبال مشتری تان قرار دهید که اعتنا شان را جلب نماید. پباده سازی یک برگه خوشگل شایسته ترین خط مش برای این فعالیت میباشد.

ویژوال کامپوزر این عمل را برای شما سهل وآسان می نماید. با بیش تر از 40 قالب خاص، تخت گاز می‌توانید ورقه متبوع خویش را پباده سازی فرمائید.

2. پباده سازی یک Homepage نو
در حالتی که از Homepage پیش فرض تارنما وردپرسی تان راضی نیستید، میتوانید با استعمال از Visual Composer کاغذ منحصر خودتان را معرفی فرمایید و نیازی به هیچ کد زدنی نباشد.

3. پباده سازی منحصر صفحه های و پست ها

سوای هیچ عذاب کشیدنی میتوانید به صورت منحصر به فرد صفحاتی مانند “در رابطه ما”، “تماس با ما” یا این که کاغذ تولیدها در فروشگاه آنلاین تان را پباده سازی فرمائید و یا این که هر شیت دیگری. این افزونه با WooCommerce و Ninja Forms به طور کامل سازگار میباشد.

4. قالب وردپرسی خودتان را پباده سازی فرمایید
با استعمال از ویژوال کامپوزر میتوانید مجموع قالب وب سایت وردپرسی تان را پباده سازی فرمایید. WPBakery حتی قالب های وردپرسی بدون پول را در مشت قرار داده میباشد که با به کار گیری از آنها می‌توانید وب سایت را سفارشی سازی نمائید هرچند میتوانید از Visual Composer به کار گیری فرمایید. قالب های بدون‌پول مورد های محصور تری دارا‌هستند هرچند برای فعالیت با پلاگین ویژوال نیاز به علم ساخت وب سایت و تجربه میباشد.

شل ترین فعالیت این میباشد که یک ورژن پرمیوم (premium) خریداری فرمایید و پباده سازی اش را متناسب با نیاز های خویش تغییر و تحول دهید.

چرا ویژوال کامپوزر؟
عارضه ها بسیار متعددی برای گزینش Visual Composer نسبت به دیگر خالق های کاغذ در وردپرس وجود داراست. این افزونه مقرون به صرفه خیس میباشد، با هر قالبی فعالیت می نماید و با آحاد افزونه های دوست داستنی سازگار میباشد البته غیر وابسته از تمامی این ها همینطور مطلوب اشخاص مبتدی و تازه کار میباشد.

با یک توشه نصب می‌توانید به راحتی از این افزونه استعمال فرمایید و یک برگه نو در بلاگ خویش بسازید. در ویژوال کامپوزر دو مورد می‌بینید: به کار گیری از ویرایشگر Front-end (فرانت اند: بازنویسی بصری) یا این که Back-end (بک اند: بازنویسی با HTML).


هنگامی که از ویرایشگر front-end استعمال می‌کنید، قادرید تا به طور بصری در هنگام پیش اکران زنده، کاغذ را بازنویسی نمایید و آنچه را که می سازید مشاهده کنید.

از روش آن، میتوانید یک ورقه را از در آغاز خودتان پباده سازی نمایید یااینکه قالبی را بار گذاری فرمائید و آن را ادیت فرمائید.


در حالتی که میخواهید یک بلوک محتوای تازه اضافه نمائید، به آسانی میتوانید یک ستون یا این که ردیف نو بسازید و بلوک نو را به درون آن بیاندازید (درگ فرمائید).


این پلاگین دارنده 45 بعدازظهر محتوایی برای تولید صفحه های تک و اختصاصی است.

فیض آخرین
داشتن Visual Composer در سایت تان میتواند از هر جهتی موثر باشد. هر مقدار هزینه ای که برای این پلاگین بپردازید بها داراست چون فعالیت با آن شل میباشد و سوای هیچ علم خاصی از نرم‌افزار نویسی می‌توانید صفحه ها خویش را به صورت مخصوص پباده سازی فرمائید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 185 تاريخ : پنجشنبه 23 بهمن 1399 ساعت: 20:43

تطهیر یاد مخفی در Microsoft Edge
نخست Microsoft Edge را گشوده نمایید. بعد از آن بر روی نشان  طراحی سایت  سه نقطه در کناره بالا سمت راست مرورگر کلیک فرمائید. آن گاه setting را تعیین فرمایید. در اینجا می‌توانید از سوابق مرور ، کوکی ها ، داده های ذخیره گردیده ، داده های فرم ذخیره گردیده ، ورقه های ذخیره گردیده ، مجوزهای رسانه ، مجوزهای وبسایت و گذرواژه های ذخیره گردیده باخبر گردید.

ذیل منوی Privacy & Security را گزینش فرمائید و آن‌گاه در آنجا Choose what to clear را گزینش نمایید. در ای نصیب اعتقاد و باور نتایج فرمائید که مورد ی Checked data and files فعال میباشد و بعد از آن وارد موردنیازی که می‌خواهید منزه نمایید را تعیین فرمائید. در غایت بر روی آیتم ی Clear را کلیک فرمایید.

 

تطهیر حافه مرورگر در سافاری (Safari)
در سیستم دلیل macOS ، سافاری مرورگر دوستداشتنی میباشد. تزکیه کش مرورگر در‌این مرورگر نیز معمولی میباشد و کافی میباشد مانند تصویر تحت بر روی Preferences در کاغذٔ سافاری در ابتدا سمت چپ کلیک کرده و آن گاه advanced را تعیین نمائید. در آن جا مورد ی Show Develop menu in menu bar را فعال فرمایید تا منوی develop برای شما نماد داده خواهد شد. در منوی develop مورد ی Empty Caches را گزینش نمایید تا یاد ی پنهانتان حذف گردد. برای تزکیه تاریخچه ی خویش نیز می‌توانید History را تعیین فرمائید و از آن جا موردها مایحتاج را منزه فرمائید.

در لحاظ داشته باشید که حذف کوکی‌ها ممکن میباشد اسم‌های کاربری و سر عبورهای کامل شدن گردیده برای وب سایت‌ها را نیز حذف نماید، و در حالتی که آن را به سیرتکامل‌ای تنظیمات کرده‌اید که در هر توشه مراجعه به طور اتومات وارد وبسایت گردید، مطمئناً شما‌را از آن وب سایت بیرون می‌نماید.

تزکیه cache در فایرفاکس
در نهایی ورژن Firefox به منوی همبرگری بروید و قسمت Options> Privacy & Security را تعیین فرمایید. در نصیب Cookies and Site Data بر روی مورد ی clear data کلیک نمائید. مورد های Cookies and Site Data و Cached Web Content را تعیین نمایید و آن‌ها‌را فعال فرمایید. در غایت بر روی clear کلیک نمایید.

این نصیب همینطور دارنده یک دکمه Clear History میباشد. برای گزینش یک محدوده هنگامی برای تزکیه (1 ، 2 ، 4 یا این که 24 ساعت) ، و داده های متعدد (سوابق ، ورود به سیستم ، فرم ها / کاوش ، کوکی ها و یاد مخفی) روی آن کلیک فرمایید.

توده بندی
در موقعیت کلی یاد ی مخفی علاوه بر کلیه مزایایی که دارااست ممکن میباشد در مواردی خطرناک باشد و برای شما مشکل ها و مشکالات مختلفی را ساخت نماید. در واقع تزکیه کش مرورگر صرفا رویه راه حل برای از دربین بردن همگی این اشتباهات است که ما در‌این نوشته‌ی علمی طرز ی تزکیه آن را در مرورگر های مختلفی به طور تصویری و قدم به قدم معرفی کردیم و امید‌واریم که‌این نوشته‌ی علمی برای شما اثر گذار واقع خواهد شد.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 184 تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1399 ساعت: 21:54

اهمیت ساخت وب سایت برای یک بیزنس
۴- صرفه جویی در هزینه‌های فعال‌ساز‌ی
مدام برای فعال سازی یک مغازه هزینه‌های طراحی سایت بسیار متعددی مثلا هزینه‌ی اجاره یا این که خرید جای دکان، هزینه‌ی امکانات، دستمزد پرسنل و… یقه‌گیر اشخاص میباشد. در بیزنس الکترونیک شما صرفا به یک طراحی وب ارزان و ماهر نیاز دارید تا دیگر متحمل هیچ‌ کدام از هزینه‌های نام برده نشوید.

۵- ارائه مثال فعالیت
در تارنما خویش مجموع تولیدها و سرویس ها خویش را معرفی نمایید و فارغ از هیچ هزینه و محدودیتی آنان‌را به‌ روز رسانی فرمائید. مشتریان هربار برای دیدن هر مال نیاز به مراجعه حضوری ندارند و می‌توانند بصورت آنلاین عکس و ویدئو فرآورده را ببینند.

۶- بازاریابی اینترنتی
به مکان صرف کردن هزینه‌های بالا برای تبلیغات و بازاریابی کافیست وبسایت خویش را بهبود ببخشید تا گوگل شبانه‌روز برای شما مشتری بیاورد! با اجرا بعضی عمل‌ها در مسئله‌ی سرویس ها بهینه سازی وبسایت با کمترین هزینه در بستر اینترنت برای خویش بازاریابی اینترنتی فرمائید.

۷- برقراری رابطه با مشتری
در دنیای اینترنت مشتریان به راحتی حیث خویش را در خصوص هر محصولی ارائه می‌دهند و نظراتشان را در قالب نقد و توصیه برای شما میفرستند. شما نیز می توانید ذوق‌ی مشتریان خویش را بشناسید و برای جذب مشتری بیشتر قدم بردارید.


اهمیت طراحی وب برای یک بیزنس
۸- برندسازی
با داشتن سایت می توانید سرویس ها خویش را در بستر وب به هزاران مشتری معرفی و برای خویش آوازه و اعتبار کسب نمایید و اعتبار کسب و کار خویش را بالا ببرید. این‌سیرتکامل بیزنس شما در هر نقطه ای که وب وجود داراست مشاهده می شود.

۹- مشتریان هدفمند
احتمال اینکه بازدیدکنندگان تارنما شما به مشتری تبدیل شوند بسیار زیاد میباشد به دلیل آن که آنان کالا و خدماتی را در وب جست‌و‌‌جو کرده‌اند که به آن نیاز دارا هستند و گوگل وب سایت شمارا به آنان سفارش داده میباشد. پس در‌صورتی‌که وبسایت شما پباده سازی هوشمندانه داشته باشد (فروشنده‌ی بضاعت باشد) حتما آن مال به وسیله این بازدیدکننده خریداری شود.

۱۰- کسب در آمد جانبی
با داشتن وبسایت می‌توانید علاوه بر معرفی سرویس ها خویش درآمدهای جانبی دیگری مثل درآمد از روش تبلیغات نیز داشته باشید.

 

خب هم اکنون چه طور یک اینترنت‌وب سایت فعال‌سازی کنیم؟
چنانچه کسب و کارتان در معرض روءیت کرد اشخاص بیشتری باشد به طبع درصد فروش یا این که ارائه سرویس ها شما فراتر خواهد رفت! مجموعه پویا شیرازی نیز با طراحی وب سایت ماهر همواره درین مسیر همپا شما خواهد بود.

اهمیت طراحی وب برای یک بیزنس

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 411 تاريخ : دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت: 22:36

پروتکل های ورود و خروج

پروتکل های امنیتی را بدو ورود یا این که خروج، و کل اطلاعاتی  طراحی سایت را که با صاحب خانه یا این که … خویش به اشتراک می‌گذارید را بایستی رعایت فرمائید. یک سهل و آسان انگاری کوچک در ارتباطات می‌تواند منش نفوذ مجرمان سایبری را به وب سایت شما گشوده نماید. پس به نیکی دقت داشته باشید که از داده ها خویش درین فرایند حفظ موردنیاز را به فعالیت می‌آورید.

با اجرای پروتکل جابجایی HTTPS میتوانید وبسایت خویش را بیشتر ایمن نمایید.

اعتنا داشته باشید که یک راز عبور کار کشته تا درصد بسیار متعددی شمارا از حمله ها مصون خواهد داشت.

FireWall یا این که دیوار حریق

از فایروال های نرم‌افزار های ذیل اینترنت به کار گیری نمایید.

WAF ابزاری فوق العاده توانا میباشد که شما و کسب و کار تان را از دردسرهای متعددی نجات خواهد بخشید. (برای شناسایی و دوری از هجوم ها، به ویژه از ربات های خود کار، بسیار اثر گذار خواهد بود.)

کاربرد اساسی فایروال، آنالیز بر ترافیک پروتکل جابجایی متن (HTTP) میباشد که به صورت قابل توجهی بیشتر از ترافیک HTTPS در معرض خطرها امنیتی میباشد. فایروال ModSecurity و ابزارهای شبیه تهاجم ها رایج مانند تزریق SQL ، نرم‌افزار نویسی Cross-Site (XSS)، جعل میان تارنما و غیره را به صورت مفید کاهش می‌دهد.

در واقع، هنگام استقرار WAF، یک حفظ کننده دربین نرم افزار اینترنت و وب شما ساخت می گردد. هر خدمت گیرنده اینترنت بایستی پیش از وصال به سرور از آن عبور نماید. دسته ای از قانون ها از پیش تعریف‌و‌تمجید گردیده ، ترافیک مخرب را غربال کرده و از وبسایت ها در قبال زخم پذیری حفظ می نماید.

مقر داده

یک کدام از روش های نفوذ و حمله به سایت مقر داده آن میباشد. ما در عصری از ارتباطات معاش میکنیم که داده ها دارنده بالاترین قیمت میباشد و مقر داده قادر است برای مجرمان منبع بسیار نفیس و وسوسه انگیزی باشد.

می بایست تلاش کرد تا اطلاعاتی که در مقر داده جان دار میباشد را به نوعی کدگذاری کرد و یا این که رویه های دسترسی به آن راد دشوار خیس کرد تا احتمال نفوذ به آن را کمتر کرد.

برخی از مورد ها که می بایست در حیث گرفت دربرگیرنده رمزگذاری در وضعیت استراحت مانند Amazon’s AWS Aurora میباشد. با این فعالیت داده های روی دیسک به صورت موثری ایمن میگردند. به همین ترتیب ، ممکن میباشد بخواهید لیستی از تک تک ابزاری را که برای ذخیره داده ها مشتری استعمال می‌کنید ، تهیه و تنظیم فرمایید. این ممکن میباشد مشتمل بر مقر های داده ، سیستم های سندها ، GitHub ، Dropbox و موردها دیگر باشد.

خودتان را هک فرمائید

آری! خودتان را در پایان این تحلیل لیست هک فرمائید! چنانچه خودتان رمز فن دارید، و یا این که با استخدام یک هکر کلاه سپید که برای آزمون کردن معیار امنیت و نفوذپذیری وب سایت، آیتم پشت گرمی تان میباشد، تلاش نمایید باریکه های نفوذ به وبسایت تان را شناسایی فرمائید و آنان‌را از میان ببرید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 188 تاريخ : دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت: 0:27

seo
seo یکی نیازهای اساسی در ساخت  طراحی سایت  امروزی به شمار می‌رود. در‌حالتی که در ساخت سایت فروشگاهی از وردپرس استعمال کنیم، با اعتنا به وجود پلاگین‌های متعدد و ساختار از پیش پباده سازی گردیده این سیستم‌ها برای سازش با بهینه سازی، ممکن میباشد نتیجه ها به دست آمده بهتر باشد.

قابلیت پیاده‌سازی قابلیت و امکان‌های مرتبط با بهینه سازی در طراحی وب فروشگاهی منحصربه‌فرد نیز وجود دارااست اما مستلزم علم و توان بالای نرم افزار‌نویسان سیستم میباشد که در اکثری مورد ها، سوای امداد و چک seo عمل خبره، کیفیت موردنیاز درین سیرتکامل دکان ها جانور وجود ندارد.

با اعتنا به خصوصیت‌های متنوعی مانند (تغییر و تحول رنگ و افزودن اِلمان‌ها سوای نیاز به کد نویسی) که در قالب‌های مهیا فروشگاهی زیاد چشم می گردد وجود کد‌های زیاد درین نوع قالب‌ها دوری ناپذیر میباشد. وجود این کد‌ها مطمئنا در سرعت لود و seo تاثیر منفی متعددی خواهند داشت.

انعطافپذیری
در طراحی وب فروشگاهی با وردپرس ، این شما نیستید که گزینش کننده تجهیزات باشید و صرفا از تجهیزات مو جود به کار گیری می‌کنید البته در پباده سازی منحصر یک مجموعه حاذق، اجراکننده فرامین شما می‌باشند.

پشتیبانی
پشتیبانی و یادگرفتن نیز یک کدام از دیگر از فاکتور هایی میباشد که در گزینش صاحبان بیزنس برای اتخاب کمپانی طراحی وب سایت فروشگاهی بسیار دارای اهمیت میباشد.

در هنگام به کارگیری از وردپرس هیچ ضمانت وقتی برای حل خلل شما نیست و حتی ممکن میباشد خلل شما لاینحل بماند. این به جهت مشرف نبودن کمپانی بر کدهای اپ نویسی گردیده وردپرس است.

مجال و هزینه
در طراحی وب سایت فروشگاهی به طور مخصوص به انگیزه اپلیکیشن نویسی منحصر طبیعاتا روند پباده سازی، مجال بیشتری را می طلبد و حتماً هزینه بیشتری نیز پرداخت خواهید کرد. مگر اینکه کمپانی تولید کننده پیش از درخواست شما مبادرت به طراحی وب فروشگاهی به طور منحصر به فرد برای مشتریان دیگر کرده‌باشد. در‌این‌صورت هم هزینه کاهش چشمگیری خواهد داشت هم مغازه آنللاین شما از اشتباهات کمتری برخودار گردد. این به جهت آزمایش شدن کدها در حین پیشین و بروی پروژه های گذشته کمپانی تولیدکننده میباشد. براین اساس شایسته ترین چاره ساخت وب سایت فروشگاهی به طور منحصر به فرد با شرکتی میباشد که از گذشته کدهای متعددی را ساخت کرد‌ه باشد. به انگیزه اینکه کد ها تا قبل از این درج شده به طور طبیعی وقتی که اپلیکیشن نویس برای دستکاری کدها صرف میکنند کمتر و در سود هزینه پباده سازی نرم‌افزار درخواستی به مراتب کمتر شود

 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 192 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1399 ساعت: 22:19


رژیم صفحه های اینترنت بوسیله چارچوب جاوااسکریپت طبق HTTP Archive ، سایتی که همت سایت ها و فناوری های مصرف شده را ردیابی می نماید ، میانگین برگه اینترنت طراحی سایت را حدود 2 مگابایت اندازه گیری نموده است. مطمئناً می‌توانید 2 مگابایت را در کمتر از یک ثانیه با اتصال خوب موبایل 4G بارگیری نمائید. البته صفحه ها اینترنت مدرن برای کسانی که اتصال نماید دارا‌هستند یا این که دارنده پهنای باند کوچک می‌باشند اختلال ساز میباشد. در طی خیر چندان به دور ، یک بازی غامض یا این که یک اپلیکیشن قابل انعطاف افزاری در دیسک فلاپی 1.4 مگابایت مکان می گرفت.عارضه ها متعددی برای متورم شدن اینترنت امروز وجود دارااست ، برای مثال تبلیغات و اسکریپت های ردیابی که اکثری از صفحه های را زین می نماید. عامل دیگر این میباشد که سایت ها کارهایی بیش تر از اکران متن و تصاویر اجرا میدهند همچون فرایند طراحی وب فروشگاهی که باعث به ساخت وب سایت فروشگاهی میگردد و کاری بیشتراز اکران متن و تصویر اعمال می‌دهد. در حال حاضر اکثری از تارنما ها مانند اپ های رومیزی آحاد عیار به لحاظ می رسند و حس می گردند.برای تشکیل داد این وب سایت های تعاملی ، اکثری از گسترش دهندگان اینترنت به بسته های منبع گشوده روی میاورند که وظایف مشترک را جاری ساختن می‌دهند. این ابزارها اپلیکیشن ریزان را از شر بخش اعظمی از شغل های دشوار رهایی می‌بخشد ، ولی میتوانند مفاد را به پروژه اضافه نمایند. از جمله کتابخانه React منبع گشوده دوستداشتنی چهره بوک برای ساخت و ساز رابط های کاربری ، 100 کیلو بایت وزن دارااست. چارچوب جاوا اسکریپت نو Svelte که بوسیله خبر نامه نگار دیداری و توسعه و گسترش دهنده اپ ریچ هریس تاسیس شده است ، مقصود آن تایپ کردن سریعتر و کوچکتر تارنما ها و اپ های تعاملی میباشد. شاون وانگ ، توسعه و گسترش دهنده اینترنت میگوید که با تغییر و تحول از React به Svelte ، اندازه سایت فردی خویش را از 187 کیلوبایت به 9 کیلوبایت کاهش داده میباشد.
هریس ، ویرایشگر گرافیک در نیویورک تایمز ، اولی ورژن Svelte را در سال 2016 هنگام فعالیت در گاردین ساخت و منتشر کرد. اکثری از پروژه های وی مشمول گرافیک و کارتن تعاملی بود ، ولی وی نگران بود که بارگیری این گرافیک زمانبر گردد یا این که محدودیت های داده یوزرها را بجوید.چارچوب ها را به وبسایت ها اضافه می نمایند چون به صورت سنتی دربین کد اپلیکیشن و مرورگر مخاطب تحت عنوان یک لایه میانی فعالیت می نمایند. این بدان معناست که گسترش دهندگان بایستی علاوه بر کد منحصر به فرد ، تمام چارچوب را با یک اپلیکیشن بسته بندی نمایند ، حتی در صورتیکه از آحاد خصوصیت های چارچوب به کارگیری نکنند. وانگ این را با یک کشتی موشکی مقایسه می نماید که برای پرتاب به دور و اطراف به مخازن سوخت پهناور نیاز دارااست.هریس شیوه دیگری را در پیش گرفت. Svelte شغل های لایه میانی خویش را پیش از لود کد به وسیله یک بسط دهنده در اینترنت سرور و پیش از بارگیری استفاده کننده بوسیله آن ، ایفا میدهد. این مراحل این قابلیت و امکان را مهیا می نماید تا خصوصیت های غیر ضروری را کاهش داده ، اپ نتیجه ها را کوچک نمائید. همینطور وقتی که استفاده کننده اپ را جاری ساختن می نماید تعداد قطعات متحرک را کاهش میدهد که می‌تواند نرم افزار های Svelte را سریعتر و کارآمدتر نماید. وانگ میگوید: "Svelte مانند بالابر فضایی میباشد." ساخت و ساز این چارچوب نقص‌ بود ، ولی مدافعان می‌گویند ایجاد کرد نرم افزار های کارآمد را برای بسط دهندگان سهل و آسان می نماید.وانگ میگوید که دوست دارااست از Svelte برای صفحه های اینترنت به کار گیری نماید ، البته همچنان از React برای اپلیکیشن های بزرگتر برای مثال شغل های ماهر خویش به کار گیری می نماید. هرچه یک اپ بزرگتر باشد ، یک گسترش دهنده از کل خصوصیت های React به کار گیری خواهد کرد. این سبب ساز میشود که هدر نرود. در واقع ، بعضی از اپلیکیشن های Svelte بزرگتر از اپ های تشکیل‌شده با React یا این که ابزارهای شبیه میباشند و تقاضای بسط دهندگان React بسیار بیشتر از بسط دهندگان Svelte میباشد.در نظرسنجی اخیر JavaScript 2019 با بیشتراز 21000 گسترش دهنده ، 88 درصد از جواب دهندگانی که از Svelte به کار گیری کرده اند اظهار داشتند که از آن راضی می باشند و این دومی بالاترین واحد سنجش رضایت در‌این نظرسنجی میباشد ، صحیح پشت نرخ رضایت 89 درصدی React. البته فقط 7.8 درصد از جواب دهندگان از Svelte به کار گیری کرده اند و 24.7 درصد از آن ها هیچ گاه چیزی درباره‌ی آن نشنیده اند. در همین درحال حاضر ، 80.3 درصد از React به کار گیری کرده اند.

 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 188 تاريخ : پنجشنبه 16 بهمن 1399 ساعت: 19:05


رژیم صفحه های اینترنت بوسیله چارچوب جاوااسکریپت طبق HTTP Archive ، سایتی که همت سایت ها و فناوری های مصرف شده را ردیابی می نماید ، میانگین برگه اینترنت طراحی سایت را حدود 2 مگابایت اندازه گیری نموده است. مطمئناً می‌توانید 2 مگابایت را در کمتر از یک ثانیه با اتصال خوب موبایل 4G بارگیری نمائید. البته صفحه ها اینترنت مدرن برای کسانی که اتصال نماید دارا‌هستند یا این که دارنده پهنای باند کوچک می‌باشند اختلال ساز میباشد. در طی خیر چندان به دور ، یک بازی غامض یا این که یک اپلیکیشن قابل انعطاف افزاری در دیسک فلاپی 1.4 مگابایت مکان می گرفت.عارضه ها متعددی برای متورم شدن اینترنت امروز وجود دارااست ، برای مثال تبلیغات و اسکریپت های ردیابی که اکثری از صفحه های را زین می نماید. عامل دیگر این میباشد که سایت ها کارهایی بیش تر از اکران متن و تصاویر اجرا میدهند همچون فرایند طراحی وب فروشگاهی که باعث به ساخت وب سایت فروشگاهی میگردد و کاری بیشتراز اکران متن و تصویر اعمال می‌دهد. در حال حاضر اکثری از تارنما ها مانند اپ های رومیزی آحاد عیار به لحاظ می رسند و حس می گردند.برای تشکیل داد این وب سایت های تعاملی ، اکثری از گسترش دهندگان اینترنت به بسته های منبع گشوده روی میاورند که وظایف مشترک را جاری ساختن می‌دهند. این ابزارها اپلیکیشن ریزان را از شر بخش اعظمی از شغل های دشوار رهایی می‌بخشد ، ولی میتوانند مفاد را به پروژه اضافه نمایند. از جمله کتابخانه React منبع گشوده دوستداشتنی چهره بوک برای ساخت و ساز رابط های کاربری ، 100 کیلو بایت وزن دارااست. چارچوب جاوا اسکریپت نو Svelte که بوسیله خبر نامه نگار دیداری و توسعه و گسترش دهنده اپ ریچ هریس تاسیس شده است ، مقصود آن تایپ کردن سریعتر و کوچکتر تارنما ها و اپ های تعاملی میباشد. شاون وانگ ، توسعه و گسترش دهنده اینترنت میگوید که با تغییر و تحول از React به Svelte ، اندازه سایت فردی خویش را از 187 کیلوبایت به 9 کیلوبایت کاهش داده میباشد.
هریس ، ویرایشگر گرافیک در نیویورک تایمز ، اولی ورژن Svelte را در سال 2016 هنگام فعالیت در گاردین ساخت و منتشر کرد. اکثری از پروژه های وی مشمول گرافیک و کارتن تعاملی بود ، ولی وی نگران بود که بارگیری این گرافیک زمانبر گردد یا این که محدودیت های داده یوزرها را بجوید.چارچوب ها را به وبسایت ها اضافه می نمایند چون به صورت سنتی دربین کد اپلیکیشن و مرورگر مخاطب تحت عنوان یک لایه میانی فعالیت می نمایند. این بدان معناست که گسترش دهندگان بایستی علاوه بر کد منحصر به فرد ، تمام چارچوب را با یک اپلیکیشن بسته بندی نمایند ، حتی در صورتیکه از آحاد خصوصیت های چارچوب به کارگیری نکنند. وانگ این را با یک کشتی موشکی مقایسه می نماید که برای پرتاب به دور و اطراف به مخازن سوخت پهناور نیاز دارااست.هریس شیوه دیگری را در پیش گرفت. Svelte شغل های لایه میانی خویش را پیش از لود کد به وسیله یک بسط دهنده در اینترنت سرور و پیش از بارگیری استفاده کننده بوسیله آن ، ایفا میدهد. این مراحل این قابلیت و امکان را مهیا می نماید تا خصوصیت های غیر ضروری را کاهش داده ، اپ نتیجه ها را کوچک نمائید. همینطور وقتی که استفاده کننده اپ را جاری ساختن می نماید تعداد قطعات متحرک را کاهش میدهد که می‌تواند نرم افزار های Svelte را سریعتر و کارآمدتر نماید. وانگ میگوید: "Svelte مانند بالابر فضایی میباشد." ساخت و ساز این چارچوب نقص‌ بود ، ولی مدافعان می‌گویند ایجاد کرد نرم افزار های کارآمد را برای بسط دهندگان سهل و آسان می نماید.وانگ میگوید که دوست دارااست از Svelte برای صفحه های اینترنت به کار گیری نماید ، البته همچنان از React برای اپلیکیشن های بزرگتر برای مثال شغل های ماهر خویش به کار گیری می نماید. هرچه یک اپ بزرگتر باشد ، یک گسترش دهنده از کل خصوصیت های React به کار گیری خواهد کرد. این سبب ساز میشود که هدر نرود. در واقع ، بعضی از اپلیکیشن های Svelte بزرگتر از اپ های تشکیل‌شده با React یا این که ابزارهای شبیه میباشند و تقاضای بسط دهندگان React بسیار بیشتر از بسط دهندگان Svelte میباشد.در نظرسنجی اخیر JavaScript 2019 با بیشتراز 21000 گسترش دهنده ، 88 درصد از جواب دهندگانی که از Svelte به کار گیری کرده اند اظهار داشتند که از آن راضی می باشند و این دومی بالاترین واحد سنجش رضایت در‌این نظرسنجی میباشد ، صحیح پشت نرخ رضایت 89 درصدی React. البته فقط 7.8 درصد از جواب دهندگان از Svelte به کار گیری کرده اند و 24.7 درصد از آن ها هیچ گاه چیزی درباره‌ی آن نشنیده اند. در همین درحال حاضر ، 80.3 درصد از React به کار گیری کرده اند.

 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 182 تاريخ : پنجشنبه 16 بهمن 1399 ساعت: 19:05


جنگو یک کادر ورک منبع گشوده برای اپلیکیشن‌های کاربردی ذیل اینترنت میباشد  طراحی سایت که بر شالوده گویش پایتون ( یکی گویش‌های اساسی بسط اینترنت ) جای دارد. هدف ها مهم آن عبارتند از آسانی، انعطاف‌پذیری، قابلیت و امکان اطمینان، و مقیاس پذیری.

علاوه بر این، Django یک رابط CRUD ساخت و ساز می‌نماید (ساخت، تلاوت، تجدید بنا و حذف) که تنظیمات گردیده با سبک‌های مدیریتی و ایجاد گردیده از روش داخل‌گرایی می‌باشد. از CRUD برای تعریف دستور‌های اساس مقر‌داده استعمال می‌نماید؛ به‌این مضمون‌ میباشد که مشاهده، تغییر تحول و جستجوی داده ها را تسهیل می‌نماید.

مشخصه های جانگو
Django سیستم اسم گذاری خویش را برای هر نوع کارکرد و مولفه‌ ای داراست (از جمله، جواب‌های اچ تی تی پی “views”نامیده میگردند). همینطور یک پنل مدیریتی که فعالیت کردن با آن سهل وآسان‌خیس از لاراول و یا این که Yii میباشد. بقیه خصوصیت‌های فنی جنگو عبارتند از:

سینتکس معمولی
اینترنت سرور خودش میباشد
معماری هسته MVC 
باتری‌ها مشتمل بر مجموع موردها ضروری مایحتاج برای حل مسائل مشترک می باشند.
یک ORM (شی ارتباط‌ای mapper)میباشد.
کتابخانه HTTP
پشتیبانی در بین افزار
یک چارچوب آزمایش واحد لهجه پایتون.
امنیت بالا
امنیت نیز از حق تقدم بالایی در جانگو برخوردار‌است. این سیستم یکی شایسته ترین سیستم‌های امنیتی بیرون از فریم را دارااست و به بسط دهندگان امداد می‌نماید تا از مسائل امنیتی مشترک اجتناب نمایند، به عنوان مثال

clickjacking,

cross-site scripting,and

SQL injection.

Django بلافاصله وصله‌های امنیتی جدیدی را آزاد می‌نماید. این قاب ورک معمولا نسبت به دیگر کادر ورک ها اولی میباشد که به جراحت‌پذیری و بقیه چارچوب‌ها برخورد نشان میدهد.

 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 140 تاريخ : چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت: 23:31

قابلیت قرار دادن موادتشکیل دهنده  طراحی سایت  اثبات در ورقه (خواسته از موادسازنده اثبات قسمت‌هایی از شیت میباشند که هنگام اسکرول کردن اثبات می‌مانند و با بالا و زیر رفتن برگه تغییر‌و تحول نمی‌نماید، برخی منوهای جانور در وبسایت‌ها این قابلیت و امکان را دارا‌هستند.)
ترسیم جدول (Table)
و بعضا خصوصیت‌های بصری، برای مثال قابلیت و امکان تشخیص مدیاهای متفاوت
CSS 3
ورژن سوم CSS که در سال 1999 منتشر شد را می‌اقتدار نقطۀ عطفی در تاریخ لهجه سی‌اس‌اس دانست. این ورژن، خلاف دو ورژن گذشته که دیگر از سمت کنسرسیوم جهانی توصیه نمیشوند، هنوز همراه برجاست و اکثر نرم‌افزار‌نویسان از آن در ساخت سایت به کارگیری می‌نمایند. در ورژن CSS 3 چندین مدرک متمایز تازه به اسم ماژول (Modules) بدین گویش اضافه شد که عمل را برای نرم افزار‌نویسان به مراتب راحتتر و سریعتر میکرد.

مثلا ماژول‌های اضافه گردیده به CSS 3 می‌اقتدار به برنامه کودکان، سایه دادن بلوک، افکت‌های دو بعدی و سه بعدی (مثل چرخ یا این که تغییر تحول رنگ تصویر)، گرادیانت، ریسپانسیو، گرد کردن کناره کادرها و ... اشاره نمود.

CSS 4
خب، راستش را بخواهید نسخۀ جدیدی به اسم CSS 4 نیست و استدلال آن هم این میباشد که با وجود ماژول‌ها و قابلیت و امکان‌هایی که توسط ماژول می گردد به css اضافه کرد، دیگر نیازی به معرفی ورژن نو وجود ندارد. ولی ماژول‌ها را می‌قدرت به صورت Level 3 و Level 4 سطح‌بندی کرد.

مثلا تغییرات ماژول‌های Level 4 می‌اقتدار به قابلیت و امکان اضافه کردن افکت به تصویر و پس‌موضوع‌ها (Background blend mode) و بهبود سلکتورها و ارتباط فی مابین فرزند و والد اشاره نمود. (در‌حالتی که نیاز به شناخت با سلکتورهای سطح 4 داشتید و آنالیز پایانی خصوصیت‌های CSS داشتید به سایت drafts.csswg.org رجوع نمایید.)

یک توصیه: با رمز زدن به وبسایت css4-selectors.com می توانید مشاهده کنید که مرورگر شما چندین درصد از css 1، css 2، css 3 و css 4 را پشتیبانی می‌نماید.

عده‌بندی
می پندارم که دیگر به نیکی با ماهیت CSS و نقش آن در طراحی سایت آشنا گردیده‌اید. با اعتنا به اینکه ورژن‌های CSS 1 و CSS 2 دیگر بوسیله کنسرسیوم جهانی اینترنت سفارش نمی شوند، بهتر میباشد آموزشتان را از CSS 3 استارت فرمائید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 201 تاريخ : سه شنبه 14 بهمن 1399 ساعت: 22:43